Skocz do zawartości

[MULTI] Dead Island - seria


Recommended Posts

 

 

Producent : Techland

Wydawca : Deep Silver

Wydawca w Polsce : Techland

 

Gra dostępna na : PC, XBOX360, PS3

 

Data wydania w Polsce : 09 Września 2011

Data wydania na świecie : 06 Września 2011

 

Wymagania wiekowe : +18

 

Rodzaj gry : Gra Akcji (FPP Zombie)

 

Cena : 99,99 zł

 

Oficjalna strona gry :http://deadisland.deepsilver.com/agegate.php?req=http://deadisland.deepsilver.com/deadisland.php

 

Wymagania sprzętowe : Core 2 Duo 2.66 GHz, 1 GB RAM (4 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 1 GB (GeForce 9600 lub lepsza), 7 GB HDD, Windows XP/Vista/7

 

 

 

 

Dead Island to gra akcji, której główny bohater uwięziony jest na tropikalnej wyspie opanowanej przez zombie. Kierując krokami mężczyzny lub kobiety próbujemy wydostać się z piekła zachowując przy tym życie.

Dead Island jest brutalną grą akcji, w której wydarzenia obserwuje się z perspektywy pierwszej osoby. Podstawową atrakcją tego tytułu jest możliwość uczestniczenia w licznych i wyjątkowo efektownych starciach z udziałem nieumarłych stworów. Za przygotowanie gry odpowiedzialny jest polski Techland, znany między innymi dzięki takim tytułom jak Call of Juarez czy Chrome.

 

W Dead Island gracz wciela się w jedną z czterech postaci, różniących się od siebie płcią, wyglądem i charakterystykami. Nasz bohater budzi się otoczony przez ludzi, którzy są pewni, że za moment zamieni się w żywego trupa. Przypomnienie sobie jak i przez kogo został pogryziony nie jest łatwe. Okazuje się, że wyspę – rajski zakątek ziemi gdzieś w pobliżu Papui Nowej Gwinei – opanowały zombie. Skąd się wzięły? Nie wiadomo, pewnym jest natomiast fakt, że trzeba spróbować przeżyć i pomóc innym ludziom. Droga do celu nie jest prosta i przede wszystkim usiana nieumarłymi przeciwnikami oraz ludźmi chcącymi wykorzystać sytuację. Jako zwykły człowiek nie dysponujemy zwyczajowym arsenałem środków rozpylających ołów. Zamiast tego łapiemy dosłownie wszystko co nawinie się pod ręce i bijemy zombiaków. Możliwe są różne kombinacje znalezionego sprzętu, dzięki czemu na przykład możemy razić przeciwników prądem. To w jaki sposób nasz bohater walczy zależy nie tylko od tego jak nim sterujemy. Każda postać jest opisana zestawem współczynników i umiejętności, poza tym dochodzi kwestia zmęczenia.

 

W trakcie zabawy główny bohater odwiedza różne zakątki wyspy, między innymi dżunglę, luksusowe hotele, czy rozległe plaże. Oprócz nieumarłych, spotykamy na swojej drodze ludzi, którzy jeszcze nie zostali zarażeni. Część z nich tworzy gangi rabujące co i kogo się da. Reszta próbuje tylko przeżyć. Od takich osób dostaniemy kolejne zadania, wymienimy znalezione pieniądze na sprzęt lub po prostu otrzymamy jakąś pomoc. Razem z głównym wątkiem fabularnym i misjami pobocznymi gra oferuje ponad dwieście questów. Sporo jest również przedmiotów, które znajdujemy kręcąc się po wyspie.

 

Oprawę wizualną Dead Island generuje piąta już wersja silnika Chrome Engine. Odpowiada on również za tryb kooperacji, który pozwala w dowolnym momencie dołączyć do czyjejś gry lub ją opuścić i to wszystko bez wychodzenia z trybu dla pojedynczego gracza. Oprócz trybu kooperacji dla czterech osób Dead Island oferuje bardziej klasyczne tryby rozgrywki wieloosobowej.

 

 

Screeny : http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=218829

Edytowane przez Mixtape
Link to post
Share on other sites

Wypróbowałem sobie wersję "kupioną" i powiem, że gra ładnie działa :) Gra jest dobra i mi się podoba. Nie jest wymagająca pod względem systemowym, i dobrze, ale także źle nie wygląda. Wiadomo, że każdy powie "mogło być lepiej" ale postarali się :)

 

Dziś wysłali mi moją wersję GORE ze sklepu :) w tym tygodniu powinienem ją mieć :D Najbardziej interesuje mnie COOP

 

Polecam zakup i wsparcie naszych rodaków :)

Link to post
Share on other sites

Jakie mam zdanie nt. Dead Island po pierwszych godzinach zabawy? Dobra gra, ale nic ponadto. Widać, że jest to pierwszy tego typu tytuł Techlandu i sądzę, że dwójka będzie jeszcze lepsza. Nie wyobrażam sobie, aby nie powstała kontynuacja. :)

 

Według mnie może być tak jak z Wiedźminem 1 i 2, tj. jedynka była fajna, ale brakowało jej "tego czegoś", zaś dwójeczka to już czysta poezja. ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=2qG6bV7M1Z4

Link to post
Share on other sites

Obejrzałem te wasze video i są świetne :)

A dzięki, dzięki. :) Jakby co, to na moim kanale można znaleźć również dwa inne filmiki z Dead Island. ;]

 

http://www.youtube.com/watch?v=JyDARtvPc80

http://www.youtube.com/watch?v=ZSrLbyT0Eqk

 

PS Muszę się zebrać w sobie i złożyć ten drugi odcinek z kooperacji, ale to wymaga trochę czasu przy składaniu i synchronizacji, ech.

PPS Jak w końcu skończę grę i znajdę chwilę wolnego czasu, to spróbuję nakręcić jakieś wrażenia z gry. Nie będzie to łatwe, bo to strasznie nierówna gra.

Edytowane przez Moskit
Link to post
Share on other sites

Już miałem napisać, same superlatywy ale niestety..... Zacznę od początku.

 

Gram od przedwczoraj, pierwsze wrażenie było bardzo średnie, bo episod 1 w ośrodku wczasowym, jakoś nie podszedł mi do gustu. Mało było ciekawych questów a i poczucie grozy nijakie. Na szczęście od drugiego epizodu gra nabiera rozpędu i wciąga jak bagno. Naprawdę bardzo pozytywnie mnie pod tym względem zaskoczyła. Można powiedzieć, że wszystko super, ale oczywiście nasi rodacy nie mogą niczego zrobić dobrze i do końca.

Dzisiaj spotkałem się z bugiem tak irytującym, że rozważam czy grać dalej.

Otóż w misji z hydrantami poległem w starciu z wrogiem wcześniej wyrzucając w zombiaków wszystkie moje bronie. (Gram postacią nastawioną na broń miotaną) Po wczytaniu checkpoitu i zawitaniu na to samo miejsce owych zombiaków oraz mojej broni nie zastałem.

Nie muszę mówić ile czasu i pieniędzy kosztuje zdobycie naprawdę dobrych broni, ulepszenie ich w mody itp itd. Teraz zostałem z pistoletem i pięściami. Powiem szczerze, że odechciewa mi się grać. Wyobraźcie sobie podobne bugi w Borderlands, czy innych grach gdzie zbieractwo jest ważnym elementem. Syf syf i jeszcze raz syf.

Oczywiście gdyby twórcy dali możliwość zapisu gry w dowolnym momencie takie sytuacje nie miały by miejsca.... Żenada

Edytowane przez CougarV6
Link to post
Share on other sites

Otóż w misji z hydrantami poległem w starciu z wrogiem wcześniej wyrzucając w zombiaków wszystkie moje bronie. (Gram postacią nastawioną na broń miotaną) Po wczytaniu checkpoitu i zawitaniu na to samo miejsce owych zombiaków oraz mojej broni nie zastałem. Nie muszę mówić ile czasu i pieniędzy kosztuje zdobycie naprawdę dobrych broni, ulepszenie ich w mody itp itd. Teraz zostałem z pistoletem i pięściami. Powiem szczerze, że odechciewa mi się grać. Wyobraźcie sobie podobne bugi w Borderlands, czy innych grach gdzie zbieractwo jest ważnym elementem. Syf syf i jeszcze raz syf.

Jak wyrzucałem w zombiaka broń trafiając albo i nie to po mojej śmierci spokojnie odczekałem te parę sekund na respawn (nie dotykałem nigdy tej opcji load checkpoint) wracam na miejsce walki i wszystko jest tam gdzie to zostawiłem nawet jak zniknie ciało zombiaka z wbitą bronią to ona nadal pozostaje.
Link to post
Share on other sites

<div>

<div>

Jak wyrzucałem w zombiaka broń trafiając albo i nie to po mojej śmierci spokojnie odczekałem te parę sekund na respawn (nie dotykałem nigdy tej opcji load checkpoint) wracam na miejsce walki i wszystko jest tam gdzie to zostawiłem nawet jak zniknie ciało zombiaka z wbitą bronią to ona nadal pozostaje.

</div>

<div> </div>

<div>Tak, ale tym razem ich nie było. Szukałem na necie informacji o tym i są setki osób, którym zginęły długo zbierane i dopieszczane bronie. Musiałem zapodać trainera na kasę i obkupić się u handlarza, by był sens grać dalej. Niesmak jednak pozostał.</div>

</div>

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Premiera: wiosna 2015

 

Wydawca: Deep Silver

 

Developer: Yager Development (Techland całą mocą pracuje nad Dying Light)

 

Silnik gry: Unreal Engine 4

 

Platformy: PC, Xbox One, Playstation 4

 

Fabuła:

 

Akcja gry rozpocznie się kilka miesięcy po przedstawionych w poprzednich odsłonach wydarzeniach na wyspie Banoi. Władzom nie udało się zdusić w zarodku epidemii wirusa przeobrażającego ludzi w żywe trupy. Epidemia rozprzestrzeniła się na teren Kalifornii i rząd Stanów Zjednoczonych podjął decyzję o wykorzystaniu wojska do utworzenia z całego stanu jednej wielkiej strefy kwarantanny. Wewnątrz pozostało wielu zwykłych ludzi, którzy odmówili opuszczenia swoich domów. Miejsce to stało się również mekką dla osób szukających ekstremalnych wrażeń, jak i renegatów mogących tutaj żyć bez żadnych zasad.

 

Tryby gry:

 

Single, coop (osiem osób)

 

Trailer:

http://youtu.be/taQ3Rjm7k-U

Link to post
Share on other sites

Jedyneczkę z przyjemnością przeszedłem. Gier o zombiakach jakoś nie ubóstwiam i zainteresowałem się głównie ze względu MADE IN POLAND.

Z trailera niewiele wynika na temat rozgrywki, podobnie jak w części pierwszej. Na chwilę obecną Dying Light wydaje się ciekawszą pozycją. Ciekawe jakimi rozwiązaniami zaskoczy DI2 skoro Dying Light to Mirrors Egde+Assassins Creed+Zombiaki :)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...