pawelkrk00 0 Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 Witam od 1 września miałem mieć internet 12mb a dalej mam 4mb dzwoniłem do neti i dowiedziałem się że oni niby włączyli już to 12mb a tak nie jest mam takie ustawienia rutera DSL Status: Connected DSL Modulation Mode: MultiMode DSL Path Mode: Interleaved Downstream Rate: 12935 kbps Upstream Rate: 1027 kbps Downstream Margin: 10 db Upstream Margin: 11 db Downstream Line Attenuation: 32 db Upstream Line Attenuation: 9 db Downstream Transmit Power: 12 db Upstream Transmit Power: 21 db Encapsulation: RFC 2516 PPPoE Multiplexing: LLC Qos: UBR Pcr Rate: 0 Scr Rate: 0 Autodetect: Disable VPI: 8 VCI: 35 Enable: Yes PVC Status: Up Cytuj Link to post Share on other sites
Badder 43 Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 (edytowane) Obniż prędkość. Nie będzie na tym 12Mb. Masz bardzo słabe te parametry. Masz minimalne, albo i gorzej. Downstream Margin: 10 db Upstream Margin: 11 db Jeśli masz niby dalej 4 to więcej nie wyciągniesz, a jeśli 12 to znaczy, że masz kiepską linię, więc możesz wtedy zmniejszyć na 8, czy ile tam mają, W Netii kłamią jeszcze gorzej niż w TP. Przeprowadzałem się to dzwoniłem dwa tygodnie wcześniej żeby mi przenieśli neta i niby zrozumieli, ale to był kit i potem dzwoniłem do nich codziennie, co z netem, a oni mi wciskali kit, że włączyli. Po pół roku czekania zrezygnowałem a te gnoje dały mi za to jeszcze 5 stów kary. Chodził od nich ostatnio koleś to mu nawyłem, że co oni sobie wyobrażają i żeby spadał. Gadają na TP, ale te inne firmy są jeszcze gorsze. Edytowane 6 Września 2011 przez Badder Cytuj Link to post Share on other sites
xentiu 56 Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 (edytowane) Jak sprawdzić parametry routera, a raczej parametry łącza ? Edytowane 6 Września 2011 przez xentiu Cytuj Link to post Share on other sites
pawelkrk00 0 Napisano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2011 Badder obniżyć prędkość to muszę do nich dzwonić czy w ruterze jakieś ustawienia ? Cytuj Link to post Share on other sites
Badder 43 Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 Pawel, musisz do nich dzwonić Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 Jak placisz tyle samo co za 4mb, to nie dzwon, bo wiecej wydasz na telefon niz to warte. Beda sie pytac czy wszystkie diody sie na routerze swieca itp, masakra XD Cytuj Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 (edytowane) Linia się synchronizuje na 12MB. Więc nie wiem o co chodzi. Zrób test prędkości tu: http://www.speedtest.net/ i tu: http://www.speedtest.pl/ I daj nam tutaj linki. Edytowane 6 Września 2011 przez radoslaw999 Cytuj Link to post Share on other sites
pawelkrk00 0 Napisano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2011 http://www.speedtest.net/result/1469685309.png http://www.speedtest.pl/results/23977964.jpg jeszcze dodam że przez chwile jest pokazane ok 12mb ale tylko przez ułamek sekundy i wraca na 4mb Cytuj Link to post Share on other sites
ProgShield 77 Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 A internet masz na lini TP czy Netii?? Bo jak na TP to możesz mieć takie prędkości jak neostrada ma , lub linia nie wytrzymuje obciążenia-znajomy zamówił 6mb a zmienili mu na 1 bo linia siadała. Cytuj Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Dzwne. Czy masz tak, że zrywa Ci połączenie z internetem? Linia się synchronizuje na 12MB. Zadzwoń do Netii, a najlepiej jeśli mają siedzibę w Twojej miejscowości to się przejdź do nich. Powiedz, że pomimo, że twierdzą iż masz 12MB Ty nie masz takiej prędkości. Nalegaj żeby wysłali techników (przyjadą z TP) i bezpośrednio z nimi rozmawiaj. Obsługa klienta jest na bardzo niskim poziomie w sumie wszędzie (Netia, Orange, TP). Jak technicy Ci powiedzą, że nie ma możliwości technicznych to zazwyczaj tak jest. I nic z tym nie zrobisz, chyba, że w najbliższym czasie TP przewiduje modernizację sieci. Sprawdź czy masz linie z TP, czy z Netii. To bardzo ważne bo to inna infrastruktura i kto inny za to odpowiada. Tego się dowiesz w punkcie albo na Obsłudze Klienta. Cytuj Link to post Share on other sites
pawelkrk00 0 Napisano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Na umowie o internet pisze że linia neti Cytuj Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Dzwoń do nich. My tutaj raczej nic Ci nie pomożemy, pomimo szczerych chęci. Daj znać jak sprawa się potoczy. Cytuj Link to post Share on other sites
sfistn 28 Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 @Badder minimalny snr wynosi 6 db, na dobrym routerze może być niższy. Mój budżetowy router nie ma problemów z trzymaniem połączenia przy 5 db ;] Cytuj Link to post Share on other sites
ProgShield 77 Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 W tej sprawi oni coś mogą pomóc jedynie bo my nie wiemy jaka jest p[przepustowość lini i odległość od centrali tylko oni maja te dane i mają czym sprawdzić połączenie u ciebie. Cytuj Link to post Share on other sites
pawelkrk00 0 Napisano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2011 Dopiero wczoraj naprawili i mam 8 15 dni opóźnienia czyli netia trzyma klasę Cytuj Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 16 Września 2011 Udostępnij Napisano 16 Września 2011 Zawsze to więcej niż 4. Tylko masz 8 a masz płacić za 12 MB? Cytuj Link to post Share on other sites
pawelkrk00 0 Napisano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2011 10 minut temu bez uprzedzenia wyłączyli mi internet to myślę co do chu.. i przed chwilą włączył się i patrze speedtest.net i mam internet 12 mb oby tylko nie zrywało połączenia ustawienia rutera teraz Downstream Rate: 15864 kbps Upstream Rate: 1167 kbps Downstream Margin: 3 db Upstream Margin: 5 db Downstream Line Attenuation: 32 db Upstream Line Attenuation: 9 db Downstream Transmit Power: 12 db Upstream Transmit Power: 22 db Cytuj Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 17 Września 2011 Udostępnij Napisano 17 Września 2011 Margin masz bardzo niski. Może Ci zrywać połaczenie. Przetestuj i sam sprawdź ;] Cytuj Link to post Share on other sites
pawelkrk00 0 Napisano 17 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2011 W nocy pięknie szedł internet ale teraz zrywa połączenie co minute Cytuj Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 17 Września 2011 Udostępnij Napisano 17 Września 2011 No to lipa. 12Mb/s nie będzie. Łącze nie daje rady. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.