Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam od 1 września miałem mieć internet 12mb a dalej mam 4mb dzwoniłem do neti i dowiedziałem się że oni niby włączyli już to 12mb :/

a tak nie jest

 

mam takie ustawienia rutera

 

 

DSL Status: Connected

DSL Modulation Mode: MultiMode

DSL Path Mode: Interleaved

Downstream Rate: 12935 kbps

Upstream Rate: 1027 kbps

Downstream Margin: 10 db

Upstream Margin: 11 db

Downstream Line Attenuation: 32 db

Upstream Line Attenuation: 9 db

Downstream Transmit Power: 12 db

Upstream Transmit Power: 21 db

 

 

Encapsulation: RFC 2516 PPPoE

Multiplexing: LLC

Qos: UBR

Pcr Rate: 0

Scr Rate: 0

Autodetect: Disable

VPI: 8

VCI: 35

Enable: Yes

PVC Status: Up

Link to post
Share on other sites

Obniż prędkość. Nie będzie na tym 12Mb.

Masz bardzo słabe te parametry. Masz minimalne, albo i gorzej.

Downstream Margin: 10 db

Upstream Margin: 11 db

 

Jeśli masz niby dalej 4 to więcej nie wyciągniesz, a jeśli 12 to znaczy, że masz kiepską linię, więc możesz wtedy zmniejszyć na 8, czy ile tam mają,

W Netii kłamią jeszcze gorzej niż w TP. Przeprowadzałem się to dzwoniłem dwa tygodnie wcześniej żeby mi przenieśli neta i niby zrozumieli, ale to był kit i potem dzwoniłem do nich codziennie, co z netem, a oni mi wciskali kit, że włączyli. Po pół roku czekania zrezygnowałem a te gnoje dały mi za to jeszcze 5 stów kary. Chodził od nich ostatnio koleś to mu nawyłem, że co oni sobie wyobrażają i żeby spadał.

Gadają na TP, ale te inne firmy są jeszcze gorsze.

Edytowane przez Badder
Link to post
Share on other sites

Dzwne. Czy masz tak, że zrywa Ci połączenie z internetem? Linia się synchronizuje na 12MB. Zadzwoń do Netii, a najlepiej jeśli mają siedzibę w Twojej miejscowości to się przejdź do nich. Powiedz, że pomimo, że twierdzą iż masz 12MB Ty nie masz takiej prędkości. Nalegaj żeby wysłali techników (przyjadą z TP) i bezpośrednio z nimi rozmawiaj. Obsługa klienta jest na bardzo niskim poziomie w sumie wszędzie (Netia, Orange, TP). Jak technicy Ci powiedzą, że nie ma możliwości technicznych to zazwyczaj tak jest. I nic z tym nie zrobisz, chyba, że w najbliższym czasie TP przewiduje modernizację sieci. Sprawdź czy masz linie z TP, czy z Netii. To bardzo ważne bo to inna infrastruktura i kto inny za to odpowiada. Tego się dowiesz w punkcie albo na Obsłudze Klienta.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

10 minut temu bez uprzedzenia wyłączyli mi internet to myślę co do chu..

i przed chwilą włączył się i patrze speedtest.net i mam internet 12 mb :D

oby tylko nie zrywało połączenia :D

ustawienia rutera teraz

 

Downstream Rate: 15864 kbps

Upstream Rate: 1167 kbps

Downstream Margin: 3 db

Upstream Margin: 5 db

Downstream Line Attenuation: 32 db

Upstream Line Attenuation: 9 db

Downstream Transmit Power: 12 db

Upstream Transmit Power: 22 db

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...