Dawik551 48 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Witam mam pytanie, odnośnie gwarancji, bo kupiłem własnie kartę jak w temacie i gwarancja jest wypisana na 24 miesiące a nie na 36 jak to powinien mieć każdy Gigabyte, dostałem paragon i kartę gwarancyjną od sklepu w którym ta karta była kupiona, jestem drugim właścicielem, i czy to może być błąd sprzedawcy czy to można jakoś poprawić? Cytuj Link to post Share on other sites
Badder 43 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 To zależy od sklepu. Ja np kupiłem płytę Gigabyte'a w Arest i były 24 miesiące gwarancji, ale po wymianie na nowy chipset B3 mam wpisane 36 miesięcy. Ale wątpie w to, bo skoro sklep tyle napisał to widać, że tyle ma. Cytuj Link to post Share on other sites
Karol12 13 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 Papier z gwarancją masz od sklepu i to on jest gwarantem i to on określa przez jaki okres. Z tego co się orientuję żaden producent płyt jak i grafik nie daje gwarancji bezpośredniej dla klientów indywidualnych. Dlatego w przypadku awarii idziesz do sklepu, a nie wysyłasz na serwis, jak to ma miejsce w przypadku laptopów. Więc wszystko jest w porządku śpij spokojnie i ciesz się nowym produktem,a nie zawracasz sobie głowę pierdołami. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.