torture 107 Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Hej, Było kilka takich tematów na forum, pamiętam, że chyba nawet leon kupił parę kart graficznych po super cenie. Chciałbym to skupić w jednym temacie. Więc po kolei: kupiłem produkt w sklepie internetowym, po ewidentnie za niskiej cenie. Nie była to obniżka 10-20%, tylko praktycznie 95%. Produkt (a nawet dwa) wrzuciłem do koszyka, złożyłem zamówienie i teraz czekam. Jako, że jest święto, dopiero jutro zacznie się "akcja" zatwierdzania zamówienia. Jakie są moje prawa? Czego powinienem oczekiwać od sklepu? Wiem, że najbardziej prawdopodobny scenariusz jest taki, że powiedzą, że produkt jest niedostępny lub inna forma wymigiwania się. Ale znając jakieś podstawy pseudo-prawne, wiedziałbym, jak z nimi negocjować, żeby coś ugrać. Ktoś miał taki przypadek? Wie co robić? Udało się? Proszę o rady Cytuj Link to post Share on other sites
blacklio 47 Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Dopóki nie dostaniesz od nich potwierdzenia zakupu bądź nie, nie masz praktyczni żadnych praw. Zerknij na regulamin sklepu co mówi o takiej sytuacji. Cytuj Link to post Share on other sites
Paweł Maziarz 132 Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Cytując sklep Techplanet.pl Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych. Cytuj Link to post Share on other sites
rlkaczy 0 Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 http://webhosting.pl/Empik.oblal.test.dojrzalosci.w.e_commerce.Czy.cena.towaru.w.e_sklepie.jest.wiazaca Cytuj Link to post Share on other sites
Konsul Gigabyte 20 Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Konkretnie w morelach były monitory po 2zł . Cytuj Link to post Share on other sites
Player1 1183 Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Z tego co się orientuję, to w przypadku gdy cena jest wyraźnie zaniżona w porównaniu z rynkową, jakiej za dany produkt należałoby oczekiwać, to zakłada się, że wystawienie przedmiotu w sklepie internetowym po takiej nadmiernie zaniżonej cenie jest wynikiem pomyłki i sklep może odmówić realizacji zamówienia i sprzedaży w "promocyjnej" cenie. Niestety torture, szanse marne. Cytuj Link to post Share on other sites
JoHnNy08PL 184 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Konkretnie w morelach były monitory po 2zł . Morele to całkiem jazda, były 5750 za trochę ponad 200zł i tu na forum ktoś się akurat zastanawiał nad nową grafiką i taka okazja, zakupił a przysłali mu... 5570 bo to była pomyłka(a to nie że tylko nazwa, cały opis taktowania itd były od 5750). Tylko zwrócili kasę i przeprosili Cytuj Link to post Share on other sites
Konsul Gigabyte 20 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Często mają tam "błędy systemu". Sprawa z monitorami już załatwiona, wczoraj dostaliśmy informacje odmowne. Jednak ja wydusiłem to że zaproponują mi monitory po cenach hurtowych. Tylko że facet chyba o tym zapomniał i mnie olał, za to ogromny minus. Już mógł nic nie proponować. Cytuj Link to post Share on other sites
bchrubas 19 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Ktoś miał taki przypadek? Wie co robić? Udało się? Proszę o rady Tak jak już wcześniej wspominali. Do czasu otrzymania informacji ze sklepu że przyjęli Twoje zamówienie to praw nie masz żadnych. Jeżeli nie zauważą i dopiero później zaczną się wykręcać to możesz zmusić ich do sprzedaży towaru w takiej cenie (wymagana droga sadowa ) Cytuj Link to post Share on other sites
Maksym Słomski 8 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Cytując sklep Techplanet.pl Techplanet to różne śmieszne rzeczy pisze. Odbierałem osobiście w katowicach to była karteczka "zwrotów nie przyjmujemy" Cytuj Link to post Share on other sites
Paweł Maziarz 132 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 @UP Rzeczywiście, jest taka karteczka Cytuj Link to post Share on other sites
mICh@eL 335 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Bo przy odbiorze osobistym nie obowiązuje prawo do zwrotu w terminie do 10 dni - umowa sprzedaży zawierana jest w momencie zapłaty, nie na odległość, dlatego taki wał i nie ma zwrotów Cytuj Link to post Share on other sites
Reddie 0 Napisano 9 Września 2011 Udostępnij Napisano 9 Września 2011 Wniosek prosty - czytać regulaminy sklepów przed dokonaniem zamówienia i liczyć że będą go respektowali, bo później to już tylko droga sądowa Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 9 Września 2011 Udostępnij Napisano 9 Września 2011 Reddie! Trzymaj: http://www.arka-bhp.com.pl/zdj/lopata%20oprawna.jpg Powodzenia! 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2199 Napisano 10 Września 2011 Udostępnij Napisano 10 Września 2011 nie musi czytać, może sobie wgrać syntezator mowy Cytuj Link to post Share on other sites
cin3k 1 Napisano 16 Września 2011 Udostępnij Napisano 16 Września 2011 (edytowane) Jeśli w sklepie widnieje karteczka : Po odejściu od kasy zwortu nie przyjmujemy to oznacza, że sprzedawca ogranicza nasze prawa konsumenckie i należy się kara pienieżna, za to my możemy swobodnie zwrócić towar. Edytowane 16 Września 2011 przez cin3k 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.