Skocz do zawartości

Temat o monitorach 32:9 5120x1440.


Recommended Posts

Cześć.

Myślę, że warto byłoby założyć taki zbiorczy temat o tego typu monitorach ponieważ coraz więcej tego typu urządzeń jest na rynku. A piszę to ponieważ jestem coraz bardziej zawiedziony moim monitorem, który kupiłem i pewnie go zwrócę.

A mówię tutaj o https://www.lg.com/pl/monitory/lg-49gr85dc-b

Jarałem się jak dziecko kiedy sobie to zamówiłem i również kiedy go montowałem do biurka. Niestety im coraz dłużej korzystam z niego tym bardziej jestem zły, że jak monitor kupiony za 4400zł może być tak zły? 

Porównuję go sobie do mojego starego monitora Huawei GT 34 3440x1440

Pierwsze zaznaczę, że monitor kupiłem do pracy(jestem programistą i brakowało mi przestrzeni roboczej na starym monitorze) ale również jestem gejmerem(CS,LOL i reszta najnowszych gier singlowych).

I Fakt jest taki, że kolory na pewno są dużo lepsze niż w tym Huawei. Głębsza czerń się wyróżnia. Ale to tyle w sumie z plusów. Bo minusy są bardzo widoczne. A mówię tutaj o tym, że pixele są widoczne gołym okiem siedząc 50cm od monitora. 

Próbowałem różnych ustawień a dalej nie potrafię ustawić tego monitora tak, żeby moje oczy czuły się komfortowo. Nie wiem czy to kwestia tej pixelozy czy po prostu oczy muszą się przyzwyczaić do nowego ekranu? 

Również menu ustawień jest bardzo rozbudowane ( co dla mnie jest minusem), niestety to typowa konstrukcja typowo pod gry więc dla zwykłego użytkownika 60% tych ustawień jest niepotrzebna).

Jeżeli ktoś posiada taki monitor ale konkurencyjnej marki to proszę o komentarz ! 

Tak ogólnie to ten Huawei jak dla mnie obecnie jest dużo lepszym monitorem od tego LG....

Poniżej przesyłam zdjęcie przykładowe tej 'pikselozy' o której wcześniej wspominałem. Tak jak wspomniałem gołym okiem widzę 'białe' kratki w tym niebieskim kółku na monitorze . Co na huawei jest nie do pomyslenia. Tam jak jest niebieskie kółko to jest niebieskie kółko a nie coś takiego...