Kisiel1314 155 Napisano 15 Maja 2023 Udostępnij Napisano 15 Maja 2023 (edytowane) Witam, od jakoś pięciu dni irytuje mnie czasem przycięcia oraz mulący system (zmieniałem windowsa dla pewności) np długo się otwierają programy dziś naszła mnie chęć przetestowania pamięci memtestem i się okazało że czy to jest od tego? (dodam ze nie wysypał się system ani razu) i takie pytanie czy obowiązuje gwarancja producenta? PS: nie wiem czy tak ma być ale to chyba raczej nie mrugało i nie znikało (raz się pokazuje raz znika) Edytowane 15 Maja 2023 przez Kisiel1314 Cytuj Link to post Share on other sites
xardas228 288 Napisano 15 Maja 2023 Udostępnij Napisano 15 Maja 2023 Tak, sypiące się pamięci powodują wszelkiego rodzaju błędy, możesz jeszcze przetestować pojedynczą pamięć w różnych slotach żeby wykluczyć jego awarię. Jak w innych slotach też będzie sypać błędami to gwarancja. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Kisiel1314 155 Napisano 15 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2023 (edytowane) Akurat skończył się pierwszy test pojedynczej pamięci(Nic nie wykryło blędów), teraz wkładam drugą i dam znać. Jednak uszkodzona jest druga pamięć, wysyłam na gwarancje Edytowane 15 Maja 2023 przez Kisiel1314 Cytuj Link to post Share on other sites
zbiku90 3659 Napisano 15 Maja 2023 Udostępnij Napisano 15 Maja 2023 Jak to jest zestaw to bardzo możliwe że musisz wysłać obydwa moduły. Przynajmniej Crucial sobie tak życzy, ale inni chyba też. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Kisiel1314 155 Napisano 15 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2023 Właśnie sie zastanawiałem czy tylko zepsutą, ale i tak miałem wysłać zestaw taki jaki dostałem Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.