Badder 43 Napisano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2011 Witam, jeśli minie gwarancja sklepowa a pamięci są uszkodzone to muszę je wysłać za granicę, czy jednak Patriot ma tu serwis w Polsce? Czy mogę wystąpić o zwrot gotówki? Sklep to Agito a pamięci już nie produkowane Patriot Viper II Sector 5 (takie z czarnym radiatorem) Czytałem też, że Agito teraz próbuje robić w bambuko klientów i dlatego chciałbym zrezygnować i kupić np w Arest albo w komputroniku Cytuj Link to post Share on other sites
adson993 8 Napisano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2011 Skoro nie ma gwarancji sklepowej to o Agito zapomnij. Gwarancja producenta jakaś jest czy tylko sklepowa? Jeżeli tak to wątpię żeby był zwrot gotówki. Prawdopodobnie by Ci wymienili na nowe o zbliżonych parametrach lub lepsze (przynajmniej tak powinno być z tego co wiem). Cytuj Link to post Share on other sites
Badder 43 Napisano 5 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2011 Sklepowej mam jeszcze około 2-óch miesięcy Cytuj Link to post Share on other sites
adson993 8 Napisano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2011 Aaaaa teraz widzę, że źle zrozumiałem. Jeżeli masz sklepową to leć do nich póki jeszcze masz zanim będzie za późno. Nie wiem czy naprawiają takie coś jak RAM więc wydaje mi się, że powinieneś nowe dostać. Cytuj Link to post Share on other sites
Qpers 8 Napisano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2011 Gwarancja sklepowa to inna bajka - najlepiej idź tam z tymi pamięciami i opisz im sytuację. Może ich warunki gwarancji obejmą cię ochroną, w co wątpię Gwarancja producenta rządzi się swoimi zasadami. Cytuj Link to post Share on other sites
Badder 43 Napisano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2011 A jak mam sklepową to mogę próbować zrezygnować, czy to nic nie da? Cytuj Link to post Share on other sites
Qpers 8 Napisano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2011 Masz prawo wybrać sobie, z której gwarancji chcesz skorzystać w danej chwili - możesz oddać kartę na najbliższy serwis producenta i na jego gwarancję się powołać Z niczego nie musisz rezygnować. Cytuj Link to post Share on other sites
Badder 43 Napisano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 Chodzi o to że oddać towar i żeby zwrócili piniądze na konto Odświeżam pytanie Cytuj Link to post Share on other sites
adson993 8 Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 Wątpię, chyba oni decydują tylko o takim czymś. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.