Skocz do zawartości

Zakup airfryera - jaki? dlaczego? na co warto zwrócić uwagę?

Recommended Posts

Cześć, chcę kupić airfryer (nie wiem czy jest słowo-odpowiednik w języku Polskim) 

na co warto zwrócić uwagę?

Budżet to może i 1000-1200zł max nawet wiec chcę kupić coś lepszego ale nie znam się na niczym.

Wiem tylko 3 rzeczy

1. często te urządzenia do 500zł mają za mało mocy wiec słabo coś takiego kupić ale tutaj konkretnymi modelami Wam nie sypnę bo aż tak się nie znam

2. Dużo osób za Hi End uznaje firmę Ninja jeśli chodzi o tego typu urządzęnia (ale ile w tym marketingu a ile prawdy - tego nie wiem)

3. ponoć totalnie warto kupić coś co ma dużo litrów + najlepiej dwie komory niezależne.

Co chcę w nim robić?

Różne fit i nie fit rzeczy - pierś z kurczaka,  jakieś nuggetsy domowe, zapiekane ziemniaki bez tłuszczu ale także rózne ciasta/desery itd. bo tiktok/insta/yt jest zalany właśnie takimi prostymi przepisami

Dwie rzeczy tylko mnie zastanawiają dodatkowo

1. czy urządzenie mające dwie komory nie będzie gorsze np. podczas robienia pizzy niż urządzenie z jedną dużą komorą?

2. jak wygląda kwestia czyszczenia tego urządzenia? jest to dla mnie KLUCZOWE ,żeby łatwo tało się to umyć/ w razie potrzebny wrzucić do zmywarki - utrzymanie czystości po gotowaniu jest właśnie jednym z powodów dla którego szukam takiego urządzenia bo jak wyobrażam sobie sprzątanie obecnie po czym kolwiek(w mieszkaniu,które wynajmuję mam czarną płytę indukcyjną i czarne blaty) domywanie tego wszystkiego, łącznie z patelniami to żyć się odechciewa.

• 4 tygodnie później...

Pierwsze słyszę.

Ja miałem dwa, pierwszy nie markowy. Źle wspominam, nie potrafiłem nic zrobić. Kupiłem philipsa i uwielbiam to urządzenie.

1. Nie wiem dlaczego tak uważasz, mam podstawowego philipsa i w ogóle nie odczuwam małej mocy.
2. Nie znam, generalnie dla mnie top to philips