Skocz do zawartości

Jakie chłodzenie amd 5 5600x


Recommended Posts

Siemka, wiem że tematów było wiele, ale nie znam się kompletnie i nie wiem jakie chłodzenie się zmieści.

 

Oryginalne chłodzenie od tego procka temperatura na pulpicie potrafi skoczyć do 70 stopni z 50-55

 

Jakie chłodzenie tutaj zamontować i jakie mi wejdzie?

 

+ karta geroce 3070 ti

 

Brak opisu.

 

Dodaje temperatury z pulpitu tylko:

 

image.thumb.png.c18e6aa40231daa1581493a2c91e8813.png

Edytowane przez jugihombre
Link to post
Share on other sites

Co do skaczących temperatur to sprawdź poprawność montażu chłodzenia, zdejmij chłodzenie i zobacz jak rozłożyła się pasta. I czy nie jest jej za dużo lub za mało. Za duża ilość też utrudnia prawidłowe odprowadzenie temperatur. Druga sprawa jakiej pasty użyłeś? Proponuje gelida lub grizzly. Co do pytania odnośnie chłodzenia to możesz  zmierzyć wysokość od górnej krawędzi płyty głównej do sufitu obudowy. Sprawdź też czy coś nie obciąża procka w tle. Instalowałeś jakiś podejrzany program? Zrób skan malwarebytem.

Edytowane przez Vorgenus
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Vorgenus napisał:

Co do skaczących temperatur to sprawdź poprawność montażu chłodzenia, zdejmij chłodzenie i zobacz jak rozłożyła się pasta. I czy nie jest jej za dużo lub za mało. Za duża ilość też utrudnia prawidłowe odprowadzenie temperatur. Druga sprawa jakiej pasty użyłeś? Proponuje gelida lub grizzly. Co do pytania odnośnie chłodzenia to możesz  zmierzyć wysokość od górnej krawędzi płyty głównej do sufitu obudowy. Sprawdź też czy coś nie obciąża procka w tle. Instalowałeś jakiś podejrzany program? Zrób skan malwarebytem.

 

Średnia kropka pasty na samym środku i na to te oryginalne chłodzenie od amd.

 

Pasta Silver Monkey.

 

Nie wiem jak to zmierzyć zbytnio bo są jakby takie zabudowania na tej płycie.

 

Komp czysty, dzisiaj podłączony więc nic na nim nie ma.

 

 

Link to post
Share on other sites