Skocz do zawartości

Spotify, Tidal, Apple Music


Recommended Posts

Cześć :).

Jestem studentką 1 roku studiów magisterskich. W ramach zaliczenia przedmiotu na studiach przeprowadzam badania oceny jakości usług muzycznych serwisów streamingowych. Będę bardzo, BARDZO wdzięczna za wypełnienie poniższej ankiety.

 

Jeśli jesteś użytkownikiem platform takich jak Spotify, Apple Music, czy Tidal, to ankieta dla ciebie! Proszę zostaw swój ślad odpowiadając na pytania (czas: około 2-3 minut). Ankieta jest całkowicie anonimowa, a jej wyniki będą użyte wyłącznie w celach naukowych. Proszę, wspomóż studenta w czasie egzaminów!  :D

 

Wszystkim uczestnikom ankiety bardzo dziękuję!!

 

https://forms.gle/kFmkShu2egxoXJHF6

 

 

Link to post
Share on other sites

Sprawa jest prosta. 

1. qobuz 2. dezzer 3. apple/amazon 4. cała reszta w tym Tidal ze stratnym MQA i na samym końcu spotify.

 

Edit: testowane na sprzęcie słuchawkowym za ponad 40tys.

Edytowane przez kaylo
Dodanie informacji
  • Dzięki 1
Link to post
Share on other sites
29 minut temu, Skaza napisał:

Spotify naprawdę wypada tak słabo? A testował ktoś YouTube Music? Rozważałem to ze względu na bogatą bazę utworów...

 

Wszystko zależy od klasy sprzętu, im droższy sprzęt tym różnice są bardziej słyszalne.

Osobiście na sprzęcie stacjonarnym używam tylko qobuz. Poza domem DAP+słuchawki nauszne, używam qobuz i spotify(głównie na dużą bibliotekę).

Link to post
Share on other sites

Pozostanę jeszcze na Spotify... Plusem jest chyba największa biblioteka utworów, choć odnoszę wrażenie, że to jednak YT Music króluje pod tym względem. Obecnie korzystam bezprzewodowo ze słuchawek Audio-Technica ANC900BT. Posiadają jeszcze opcję przewodową, a wtedy podłączam je poprzez Audioquest Dragonfly Black 1.5. Alternatywnie posiadam jeszcze dokanałowe słuchawki Yamaha EPH-100, ale to trochę rzadziej.

^^

Link to post
Share on other sites