Skocz do zawartości

Recommended Posts

Czesc,

Jestem zmuszony kupic nowy router. Moj stary jest juz bardzo leciwy i nie pokrywa zasiegiem calego domu (parter plus pietro). Tzn niby jakis zasieg jest, ale bardzo niestabilny i rwany. Obecnie mam Pentagram 6331 i dokupiona do niego antene o wiekszym zysku (+12dbi). Sam internet tez jest u mnie wolny, bo mieszkam na wsi na koncu swiata (internet radiowy). Zalezy mi na zakupoe routera, ktory pokryje zasiegiem wiekszosc czesc domu, bedzie stabilny i umozliwi mi podlaczenie drukarki do sieci (mam tak obecnie).

Dodam tylko, ze JESTEM KOMPLETNYM LAIKIEM w tych sprawach. Nie za bardzo wiem na co zwracac uwage itp... nie wiem, czy szukac router z WI-Fi 6, z obsługą Mesh itp... wiem tylko, ze potrzebuje dobrego i stabilnego zasiegu. Ilosc podlaczonych urzadzen do sieci to ok 10 sztuk (dla mojego obecnego to juz tlok). Pomozcie! Budzet to powiedzmy do ok 300-350 zl max.

Dzieki wielkie!

Link to post
Share on other sites

https://techlord.pl/asus-rt-ax53u-1800mbs-abgnacax-dualband-p-3592.html

plus do tego wzmacniacz sygnału na piętro

https://www.olx.pl/d/oferta/wzmacniacz-wifi-asus-rp-ac51-CID99-IDS9jnI.html

 

łatwa konfiguracja z telefonu dużo ciekawych funkcji, min wejście usb w routerze pod które możesz sobie zrobić serwer plików lub podłączyć drukarkę itp

 

 

Router-ASUS-AX53U-USB.jpg

NETTPLASRPAC51-1.jpg

Router-bezprzewodowy-ASUS-RT-AX53U-zlacza-LAN-WAN.jpg

Edytowane przez berger6630
Link to post
Share on other sites

Na czym to polega ten mesh? To musze polaczyc z obecnym routerem, czy ten zestaw jest juz caloscia (jedna czesc sluzy jako router gdzie sie podlacza kabel, a pozostale jako "przedluzacze" sygnalu)?

Tak jak mowilem jestem laikiem jesli chodzi o siec. Z innymi kwestiami elekronicznymi sobie jakos radze. Ale to mnie przerasta chyba.

Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, katalonczyk0 napisał:

Obecnie mam Pentagram 6331

Te routery to największe "zło" jakie spotkałem.