Skocz do zawartości

Mała, tania drukarka do bardzo okazjonalnego używania, WIFI


Recommended Posts

Witam

 

W temacie drukarek jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę a myślę że muszę sobie jakieś ustrojstwo tego typu kupić.

 

Większość "grubszych" spraw mogę sobie wydrukować w pracy i permanentnie z tego korzystam :peace: Czasem jednak potrzebne jest wydrukować coś na szybko w domu (etykietę do Inpostu, list przewozowy, pismo do jakiegoś urzędu, coś skserować itp.). Uprzedzając sugestię - w moim małym miasteczku nie ma ani jednego punktu ksero, drukarni itp. z którego mógłbym korzystać. Więc urządzenie coś tam wydrukuje i będzie stało przez bliżej nieokreślony czas. Żeby nie zaschło, zastało się, nie wiem do czasu kiedy będzie następnym razem potrzebne :) Nie mam miejsca przy stacjonarnym PC więc sprzęt musi być na wifi - postawię go na regale obok. Chciałbym żeby było to 3w1 - skaner+ksero+drukarka. Szybkość druku bez znaczenia, jakość też jakaś wybitna być nie musi. Nikt zdjęć do katalogów modowych nie będzie drukował. Ale możliwość wydruku czegoś w kolorze bym chciał mieć.

 

Nie mam określonego budżetu ale biorąc pod wzgląd zastosowanie chciałbym wydać jak najmniej. Bardzo prosiłbym o porady :)

Link to post
Share on other sites

Jak zrezygnujesz z koloru to mono laser, możesz zostawić na wieki a nic nie zastygnie. Nie jestem znafcą/ekspertem ale Mam Brothera DCP-1622WE od kilku ładnych lat, widzę dalej jest produkowany. Nie mam zastrzeżeń, wifi działa dobrze. Przyjmuje zamienniki tonerów bez dyskusji. Toner tj. koszt 20zł.

Edytowane przez pendzel_3
  • Dzięki 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, joker5513 napisał:

Większość "grubszych" spraw mogę sobie wydrukować w pracy i permanentnie z tego korzystam