Milusiek01 0 Napisano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2022 Witam, ostatnio bardzo często mam tragiczne prędkości pobierania. Jest to po 1Mbs, przez co nie da się normalnie korzystać z internetu. Router posiadam ZTE 5G Router. Czy ktoś byłby w stanie mi pomóc odpowiednio ustawić pasma, częstotliwości, żeby dobrze to działało? Oczywiście mogę podesłać dane najbliższego BTSa, tylko potrzebowałbym informacji od osoby, która się zna, co dokładnie potrzebuje wiedzieć. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14019 Napisano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2022 Możliwe, że stacja bazowa, do której loguje się karta SIM z twojego routera jest mocno obciążona i dlatego masz spadki prędkości neta. Cytuj Link to post Share on other sites
Milusiek01 0 Napisano 9 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2022 Da sie jakoś to sprawdzić i ewentualnie zmienić? Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14019 Napisano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2022 No raczej stacji bazowej nie zmienisz. Możesz zadzwonić do T Mobile i spytać się czy nie mają awarii w twojej okolicy. Cytuj Link to post Share on other sites
Milusiek01 0 Napisano 9 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2022 A zmiana jakiś ustawień routera typu pasma może coś pomóc? Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14019 Napisano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2022 Jeżeli wina jest po stronie stacji bazowej to ustawienia routera nie pomogą. Cytuj Link to post Share on other sites
pawluto 202 Napisano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2022 Zadzwoń i zgłoś awarię - być może ekipa teraz robi coś na nadajniku a wtedy jest na nim zmniejszana moc - Ostatnio są na nich deinstalowane urządzenia od internetu starego typu czyli poprzednik LTE chyba o nazwie GPSR czy EDGE Cytuj Link to post Share on other sites
Milusiek01 0 Napisano 9 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2022 Raczej nic nie robią, bo akurat BTS mam obok domu, więc bym wiedział. Właśnie dziwne jest to, że BTS jest w odległości 150m od domu, a prędkości masakryczne. Czasem jest dobrze, ale czasem nie da się nic zrobić dziwne bo tak wygladaja moje testy na speedtescie, pierwszy test byl zaraz po podpisaniu umowy i podlaczeniu internetu, a pozniej takie wyniki, z tego co wynika to BTS przeciazony tak? https://imgur.com/a/YIoRNWO Cytuj Link to post Share on other sites
Arnold 925 Napisano 12 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2022 Mogą też coś robić zdalnie i zdalnie zmniejszyć moc, np aktualizować jakieś tam oprogramwanie wewnętrzne. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.