Skocz do zawartości

Telefon/smartfon dla starszej kobiety do 500 zł


Recommended Posts

Dzień dobry. Nie znam się na tym a chciałbym kupić smartfon dla mamy (75 lat) bez żadnych fajerwerków. Chodzi o to żeby był bezawaryjny, żeby nie prowadzać się z nim później po serwisach, i żeby miał podstawowe funkcje wraz z możliwością robienia zdjęć,

nagrywania filmów. Kwota do 500 zł., jakby było mniej to tym lepiej. Nie chcę też płacić za firmę czy za logo, chyba że rzeczywiście będzie naprawdę warto. Dzięki z góry za wszystkie propozycje. Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź.Znalazłem w promocji za 569 zł. ale zamówienie trzeba złożyć do dzisiaj do 24:00

 

https://www.mediaexpert.pl/smartfony-i-zegarki/smartfony/smartfon-motorola-moto-e40-4-64gb-pink-clay?fbclid=IwAR0aMy_raWAM1itGtv5gHsPuDUrHXyu41IGAxpVsUOJwaO60bDV7ASta-64

 

Pytanie czy to ściema czy może jutro ta promocja nadal będzie obowiązywać, bo nie chciałbym kupować na "szybkiego". A w jakim stopniu lepszy (lub nie) jest ten model: https://www.x-kom.pl/p/527785-smartfon-telefon-xiaomi-redmi-note-8t-4-64gb-starscape-blue.html#Specyfikacja

 

Z tego co zauważyłem to Xiaomi ma wyższą rozdzielczość wyświetlacza, reszta taka sama.

Link to post
Share on other sites

Xiaomi w tanich telefonach to kupa i tyle w temacie. Tysiące reklam które wszystko zasłaniają.

Zrozum że Twoje wymagania są jak próba kupna super auta za 2000zł.

I w takiej sytuacji motorola wygrywa bo ma czystego androida, koniec kropka.

Chcesz coś lepszego, i tak do 1000zł będzie to motorola.
Powyżej 1000, Realme GT master edition
Jeszcze wyżej realme neo i znów jakieś motorole.

Ja gdybym miał kupić starszej coś dotykowego... To mimo że nie trawię Apple, byłby to ogryzek, bo do podstawowego użytkowania wszystko działa jak należy.
Android dla starszej osoby to średni pomysł, no chyba że dobrze ogarnia technologie.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji