Arnold 925 Napisano 20 Października 2022 Udostępnij Napisano 20 Października 2022 Na wstępie zaznacze, że nie wiem czy lepiej w tym dziale czy w dziale na Luzie. Jak coś prosze przenieśc gdzie lepiej W przyszłym roku kończą mi się umowy na 3 numery w T-Mobile i w związkuz tym, ze mam światłowód od INEA myśle nad przeniesieniem numerów do nich. Mają za 24,90 wszystko bez limitu z paczką danych 20GB. Działą to na PLAYu. Pytanie moje czy ktoś z forumowiczów może przenosił do nich numer i jak to wygląda czy są gdzieś jakies problemy w całym procesie przenoszenia, np. obecni operatorzy coś komplikują? bo cięzko w Google jakieś konkretne komentarze znaleźć. Cytuj Link to post Share on other sites
wicus3x 2 Napisano 16 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2022 W dniu 20.10.2022 o 13:06, Arnold napisał: Na wstępie zaznacze, że nie wiem czy lepiej w tym dziale czy w dziale na Luzie. Jak coś prosze przenieśc gdzie lepiej W przyszłym roku kończą mi się umowy na 3 numery w T-Mobile i w związkuz tym, ze mam światłowód od INEA myśle nad przeniesieniem numerów do nich. Mają za 24,90 wszystko bez limitu z paczką danych 20GB. Działą to na PLAYu. Pytanie moje czy ktoś z forumowiczów może przenosił do nich numer i jak to wygląda czy są gdzieś jakies problemy w całym procesie przenoszenia, np. obecni operatorzy coś komplikują? bo cięzko w Google jakieś konkretne komentarze znaleźć. Jeżeli jakoś mocno nie ogranicza Cię budżet, to zostałbym w T-mobile, albo innej "dużej" sieci. Kiedyś z Play przeniosłem się na jakiś czas do bodajże Vikinga, czy innej tego typu sieci, problem pojawił się kiedy chciałem podnieść pakiet - wykorzystałem internet, więc chciałem wejść na wyższy plan taryfowy. Tutaj pojawił się problem, że nie da się tego zrobić od jutra, tylko trzeba czekać na kolejny okres rozliczeniowy (dokupienie samego pakietu było po prostu za drogie). W Play zmieniasz wszystko z dnia na dzień, a nawet z godziny na godzinę w aplikacji. Aktualnie pracuję również u lokalnego ISP który ma telefonię mobilną i... cały czas jestem w Play, mimo, że mógłbym mieć telefon prawie za darmo - resztę możesz sam sobie dopowiedzieć. Mało który problem jesteśmy w stanie rozwiązać sami, nie mamy tak zaawansowanych systemów, więc zgłoszenia kierowane są do naszego dostawcy, a czasem nasz dostawca kieruje problem bezpośrednio do Polcomtela (używamy plusa). Klient który wyjeżdża za granicę i ma problem z roamingiem czasami zdąży wrócić z urlopu zanim dostaniemy odpowiedź 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Arnold 925 Napisano 4 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2022 Dobrze, a jak ktoś nie potrzebuje dobierać pakietów internetu i wystarcza mu to co oferuje INEA tak jak mu wystarcza u dużego operatora to co też nie warto zmieniać? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.