Skocz do zawartości

Numer do INEA przenieść myślę


Recommended Posts

Na wstępie zaznacze, że nie wiem czy lepiej w tym dziale czy w dziale na Luzie. Jak coś prosze przenieśc gdzie lepiej :)

 

W przyszłym roku kończą mi się umowy na 3 numery w T-Mobile i w związkuz  tym, ze mam światłowód od INEA myśle nad przeniesieniem numerów do nich. Mają za 24,90 wszystko bez limitu z paczką danych 20GB. Działą to na PLAYu. Pytanie moje czy ktoś z forumowiczów może przenosił do nich numer i jak to wygląda czy są gdzieś jakies problemy w całym procesie przenoszenia, np. obecni operatorzy coś komplikują? bo cięzko w Google jakieś konkretne komentarze znaleźć.

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...
W dniu 20.10.2022 o 13:06, Arnold napisał:

Na wstępie zaznacze, że nie wiem czy lepiej w tym dziale czy w dziale na Luzie. Jak coś prosze przenieśc gdzie lepiej :)

 

W przyszłym roku kończą mi się umowy na 3 numery w T-Mobile i w związkuz  tym, ze mam światłowód od INEA myśle nad przeniesieniem numerów do nich. Mają za 24,90 wszystko bez limitu z paczką danych 20GB. Działą to na PLAYu. Pytanie moje czy ktoś z forumowiczów może przenosił do nich numer i jak to wygląda czy są gdzieś jakies problemy w całym procesie przenoszenia, np. obecni operatorzy coś komplikują? bo cięzko w Google jakieś konkretne komentarze znaleźć.

Jeżeli jakoś mocno nie ogranicza Cię budżet, to zostałbym w T-mobile, albo innej "dużej" sieci. Kiedyś z Play przeniosłem się na jakiś czas do bodajże Vikinga, czy innej tego typu sieci, problem pojawił się kiedy chciałem podnieść pakiet - wykorzystałem internet, więc chciałem wejść na wyższy plan taryfowy. Tutaj pojawił się problem, że nie da się tego zrobić od jutra, tylko trzeba czekać na kolejny okres rozliczeniowy (dokupienie samego pakietu było po prostu za drogie). W Play zmieniasz wszystko z dnia na dzień, a nawet z godziny na godzinę w aplikacji. 
Aktualnie pracuję również u lokalnego ISP który ma telefonię mobilną i... cały czas jestem w Play, mimo, że mógłbym mieć telefon prawie za darmo - resztę możesz sam sobie dopowiedzieć. Mało który problem jesteśmy w stanie rozwiązać sami, nie mamy tak zaawansowanych systemów, więc zgłoszenia kierowane są do naszego dostawcy, a czasem nasz dostawca kieruje problem bezpośrednio do Polcomtela (używamy plusa). Klient który wyjeżdża za granicę i ma problem z roamingiem czasami zdąży wrócić z urlopu zanim dostaniemy odpowiedź ;)

  • Dzięki 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...