pavelek96 0 Napisano 9 Października 2022 Udostępnij Napisano 9 Października 2022 (edytowane) Hej, szukałem informacji na internecie co do tego problemu, ale nie znalazłem nic. Jestem w T-Mobile na kartę i w Sklepie Play występuję lejek do 200KB/s pobierania aplikacji i gier, występuje to tylko tam, ktoś się spotkał z czymś takim? Mam dwa numery, na dwóch telefonach. Przekładałem też kartę do innego telefonu i też ograniczone. Pisałem na chacie z T-Mobile, założyli jakieś zgłoszenie, a po zakończeniu nic się nie naprawiło i są zdania, że oni nic nie ograniczają, ale też poradzić nic nie mogą na to. Edytowane 9 Października 2022 przez pavelek96 Cytuj Link to post Share on other sites
Arnold 925 Napisano 10 Października 2022 Udostępnij Napisano 10 Października 2022 Wina telefonu, albo masz jakiegoś syfa na telefonie, apkę, która drenuje prędkość internetu, albo masz jakąś opcje w Google Play co to ogranicza włączoną. Niestety 4 lata nie używam Androida, ale czytałem, ze aktualizowali ten Google Play kilka razy i coś zmieniali od tamtej pory jak ja używałem Andka. Według mnie to nie wina operatora skoro tylko w tym zwalnia. Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 13452 Napisano 10 Października 2022 Udostępnij Napisano 10 Października 2022 Mam Androida, mam T Mobile i nie miałam takich problemów. Masz mobilnego antywirusa? Cytuj Link to post Share on other sites
pavelek96 0 Napisano 10 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2022 14 godzin temu, Arnold napisał: Wina telefonu, albo masz jakiegoś syfa na telefonie, apkę, która drenuje prędkość internetu, albo masz jakąś opcje w Google Play co to ogranicza włączoną. Niestety 4 lata nie używam Androida, ale czytałem, ze aktualizowali ten Google Play kilka razy i coś zmieniali od tamtej pory jak ja używałem Andka. Według mnie to nie wina operatora skoro tylko w tym zwalnia. Sęk w tym, że przekładałem kartę sim z plusa do mojego telefonu, a tą tmobile do innego i na innym telefonie też ograniczało w sklepie play, a za to u mnie karta plusa działała normalnie, więc to nie jest nic z telefonem. Cytuj Link to post Share on other sites
Arnold 925 Napisano 11 Października 2022 Udostępnij Napisano 11 Października 2022 Karta SiM z T-Mobile wymieniana kiedykolwiek czy jakaś kiedyś tam? Cytuj Link to post Share on other sites
Sołtys 0 Napisano 4 Maja 2023 Udostępnij Napisano 4 Maja 2023 Mam tak samo, posiadam 3 karty sim które zarejestrowane są na mnie i tylko w sklep play jest ten problem, robiłem już wszystko, przekładałem karty do innych telefonów i to samo gdzie wcześniej ten telefon nie miał z tym problemu, przywracałem telefon do ustawień fabrycznych nie instalowałem żadnych dodatkowych aplikacji, zakładałem nowe konto w sklep play i nic, pisałem do t mobile dwa razy bo za pierwszym olali na maxa temat za drugim było już trochę lepiej, napisałem reklamację i dostałem jakiś numer do informatyka i poskutkowało grzebali coś i przez dwa dni było ok tz. sklep play śmigał później odpisali że ograniczenie prędkości nie jest po ich stronie a sytuacja wróciła do początku Teraz to już czekam na zakończenie umowy i przechodzę do innego operatora bo nie mam już siły i pomysłów chyba że ktoś z Was miał taką sytuację i sobie poradził. Cytuj Link to post Share on other sites
anemus 165 Napisano 6 Maja 2023 Udostępnij Napisano 6 Maja 2023 Tak, TM stosuje silne priorytetyzowanie. U konkurencji na blokowanych przez TM adresach jest 15 szybciej. Np w sklepie play. Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 13452 Napisano 6 Maja 2023 Udostępnij Napisano 6 Maja 2023 Mam T Mobile i nie miałam problemów z prędkościami przy ściąganiu rzeczy ze sklepu Play. Cytuj Link to post Share on other sites
xpromar 1 Napisano 6 Maja 2023 Udostępnij Napisano 6 Maja 2023 (edytowane) Wymień kartę i sprawdź, ewentualnie kup starter za 5zł i zobacz czy będzie to samo. Na karcie plusa wszystko śmiga bez problemu? Edytowane 6 Maja 2023 przez xpromar Cytuj Link to post Share on other sites
anemus 165 Napisano 6 Maja 2023 Udostępnij Napisano 6 Maja 2023 8 godzin temu, BlackCoffe napisał: Mam T Mobile i nie miałam problemów z prędkościami przy ściąganiu rzeczy ze sklepu Play. To nie kwestia problemów tylko lejka. Sprawdzałem to na 2 kartach i trzech smartfonach - każdy od innego producenta (Xiaomi, Oppo, Samsung). Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.