Johness 1 Napisano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2022 Witam. Mam problem z zainstalowaniem tej drukarki w systemie Windows 10x64. Na innych komputerach instalacja przebiega bez problemu. Podczas instalacji zatrzymuje się w miejscu kiedy instalator prosi o podłączenie do portu USB i opcja "Dalej" jest nieaktywna bo jej nie "wykrywa" (dziwne bo system ją widzi ale nie instalator). Co zrobiłem do tej pory? 1. Zaktualizowałem system 2. Oczyściłem system (Ccleaner, SFC /scannow) 2. Problemem zdaje się być usługa Bufor wydruku bo po włączeniu co chwilę się się zatrzymuje. 3. W systemie nie ma zainstalowanych innych drukarek. 4. Menedżer urządzeń znajduje drukarkę i wrzuca ją do "inne urządzenia" ale z tego co zauważyłem instaluje ją tylko jako skaner bo to działa, nie jako drukarkę. 5. Próbowałem różnych sterowników - efekt ten sam. Skończyły mi się pomysły. Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 583 Napisano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2022 Instalowales "pelny pakiet oprogramowania" ze strony brother'a czy tylko same sterowniki ? https://support.brother.com/g/b/downloadlist.aspx?c=pl&lang=pl&prod=dcpj105_all&os=10013 System masz postawiony na "swiezo" czy po aktualizacji np z Windows 7 ? Cytuj Link to post Share on other sites
Johness 1 Napisano 14 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2022 (edytowane) System jest wiekowy, ma kilka lat. Mam wrażenie (nawet pewność), że jest po aktualizacji z windows 7. Instalowałem pełny pakiet ze strony Brothera, dokładnie z tego linku ale instalacja na innym komputerze przebiega bez problemu i drukarka działa. Problemem musi być system, tak mi się wydaje. Edytowane 14 Czerwca 2022 przez Johness Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 583 Napisano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2022 Takie info znalazlem na stronach Microsoft. Sprobuj wejsc do "menedzera urzadzen", rozwin "kolejki wydruku" , wybierz swoja drukarke i odinstaluj oprogramowanie sterownika.Nastepnie "skanuj w poszukiwaniu zmian sprzetu".Uruchom ponownie komputer. Cytuj Link to post Share on other sites
Johness 1 Napisano 14 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2022 Jutro spróbuję, dzięki. Ja natomiast odnalazłem info o "łatkach systemowych" czyli aktualizacjach, które powodują tego typu problemy. Jutro rano będę w robocie to sprawdzę obie opcje, chyba że ktoś ma jeszcze jakiś pomysł. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 583 Napisano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2022 Potwierdzam ze niektore aktualizacje Windowsa 10 powodowaly rozne problemy ze sprzetem, z drukarkami wlacznie.Bylo nawet sporo info na ten temat na roznych forach. Cytuj Link to post Share on other sites
Franeczek798 3 Napisano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2022 Ja bym w ogóle jeszcze dodał, może troszkę z innej beczki, że z tymi wszystkimi nowszymi wersjami, czy akutalizacjami, są problemy nie tylko z zainstalowaniem sprzetu, ale tez np jest problem ze ściagnieciem niektórych darmowych programów Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.