Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam parę lat temu znajomy złożył mi komputer bo nie wiedziałem za bardzo co się z czym je w tej dziedzinie, chciałbym coś mocniejszego bo po paru latach z tego komputera stał się dramat i nawet grając w CS:GO fps potrafią spaść do 20 gdzie występuje większa zadyma a normalnie utrzymując się przy ok. 35. 

Jeśli by ktoś chciał rzucić okiem to tutaj mam listę podzespołów zależałby mi na tym żebym mógł po zmianach ustawić przynajmniej średnią grafikę i fps nie spadały poniżej 60 w kluczowych momentach. 

 

Karta: nVIDIA GEFORCE GT 730 / 4GB/ DDR3

Zasilacz: AeroCool VX SERIES 550W

Dysk: GOOD RAM SSD CX300

Płyta główna: MSI, MS-7750

Procesor: Intel(R) Core(TM) i5-3350P CPU @ 3.10GHz (4CPUs), ~3.1GHz

RAM: GOOD RAM DDR3 8GB

 

Nie znam się prawie wcale na tym więc jeśli jest coś nie jasne  w podzespołach postaram się poszukać nazw w komputerze :) 

Budżet to jakieś ok.2200 zł (+pln z obecnego sprzętu z sprzedaży)

Z tego co wyczytałem to zasilacz jest to prawdopodobnie https://www.euro.com.pl/zasilacze-do-komputerow-pc/aerocool-vx-550-plus-550w-80-.bhtml?gclid=Cj0KCQiAzsz-BRCCARIsANotFgPX83JsZt-uOfS24zF2PJ-hIP_RUeKg1uDk9SDriBlHlXKifEsWzeYaAvd6EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

 

Obudowa to Obudowa SILENTIUM PC Armis AR1 (SPC173)

 

RAM w jednej kości 

Link to post
Share on other sites

Czy kiedykolwiek wymieniałeś pastę termoprzewodzącą w tym kompie? Ten zasilacz nie jest najwyższych lotów, może mieć problemy z utrzymaniem stabilnych napięć. RAM w jednej kości i to 8 GB to już jest za mało do komfortowego grania,w dualu miałbyś więcej FPS. Do tego stara karta graficzna. Pokaż screen z HWInfo64 zakładka Sensors [cała!] po ok 15 min gry.

Link to post
Share on other sites
48 minut temu, begin napisał:

Karta: nVIDIA GEFORCE GT 730 / 4GB/ DDR3