karai 616 Napisano 12 Marca 2022 Udostępnij Napisano 12 Marca 2022 Witam, Mam IPhone SE 2020 15,3,1 pobrałem z AppStore mObywatel i nie da się jej użyć. Przechodzi przez hasło i jak trzeba dodać dokument to jest problem ( nie mam nowego dowodu osobistego) więc wykorzystuję profil zaufany, loguję się do banku, potwierdzam w aplikacji banku i tyle. Nie kilkanaście razy próbowałem, i zawsze się kończy na tym miejscu. Jak zatwierdzę w aplikacji mobilnej banku to nadal nie mam dokumentu, a w samej aplikacji nadal jest na stronie banku - wylogowany- i nie chce przejść dalej. Co zrobić? Cytuj Link to post Share on other sites
Wik-Mar 136 Napisano 13 Marca 2022 Udostępnij Napisano 13 Marca 2022 Odinstaluj i jeszcze raz zainstaluj, lub skorzystaj z pomocy banku ja na swoim IPhone nie mam problemu. Cytuj Link to post Share on other sites
karai 616 Napisano 13 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2022 (edytowane) Już dwa razy instalowałem na nowo, ale zobaczę jeszcze raz. Próbowałem kolejny raz i nic się poprawiło. Nadal nie mogę nic zrobić. Edytowane 13 Marca 2022 przez karai Cytuj Link to post Share on other sites
Wik-Mar 136 Napisano 13 Marca 2022 Udostępnij Napisano 13 Marca 2022 https://spidersweb.pl/2020/02/mobywatel-iphone-face-id-touch-id.html Cytuj Link to post Share on other sites
karai 616 Napisano 16 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2022 Ten link jest o logowaniu - ja mogę się zalogować przez hasło do aplikacji, tylko w samej aplikacji nie mogę dodać dokumentu , gdyż nie przechodzi przez profil zaufany - potwierdzam przez bank i nic. Powiadomienie PUSH w aplikacji mobilnej przechodzi bez problemu, ale jak wracam do dodawanego dokumentu to nadal wisi na stronie banku z informacją , że nastąpiło pomyślne wylogowanie. Cytuj Link to post Share on other sites
Macfreak 0 Napisano 21 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2022 Mam identyczny problem. IOS + Alior Bank. w dziale wsparcia banku i gov.pl nie slyszeli o takich problemach logowania i proponuja odinstalowania apek, wyczyszczenia ciasteczek w przegladarce i sprobowania jeszcze raz. probowalem juz moze ze 30 razy. Rece opadaja. Cytuj Link to post Share on other sites
lauretta71 0 Napisano 18 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2022 Nie mam pojęcia czy rozwiązałeś problem, ale chyba mogę pomóc. Przed dodaniem dokumentu w aplikacji, zaloguj się na gov.pl przez przeglądarkę, następnie wejdź do aplikacji mObywatel i spróbuj dodać dokument przez potwierdzenie w bankowości. U mnie pomogło :) Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.