Yelll 3 Napisano 30 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2021 Hej, mam pewną zagwozdkę. Tak więc mam sklep internetowy działający na terenie Polski, który co jakiś czas ściąga do siebie osoby zza granicy. Co ciekawe, te osoby zza granicy robią zakupy, mimo że sklep jest w języku polskim, dlatego chciałabym wyjść im na przeciw i wdrożyć wersję angielską. Powiedzcie mi proszę, jakie rozwiązanie będzie najlepsze? Na chwilę obecną adres to: nazwastrony.pl Co zatem wybrać? en.nazwastrony.pl nazwastrony.com nazwastrony.pl/en Opcja 1 i 2 będzie lżejsza dla prędkości strony, ale pewnie będzie miała mniejszy wpływ na ruch głównego sklepu działającego w kraju, za to opcja numer 3 może obciążyć stronę (tłumaczenie, inne waluty, nowe płatności), ale za to może zwiększyć widoczność sklepu. Co ważne, prawdopodobnie większość zagranicznych klientów znajduje nas po Instagramie, a spora część osób na sklepie głównym pochodzi z wyników organicznych. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 1 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2021 Po prostu przebuduj stronę z tłumaczeniami i daj użytkownikowi wybrać wersję językową. Większość przeglądarek aktualnie obsługuję w JavaScript'cie parametr window.navigator.language po którym można rozpoznać na wejściu z jakiego języka korzysta klient i jeśli masz takie tłumaczenie to od razu go przekierować bądź ustalić locale. Cytuj Link to post Share on other sites
MikolajRu 0 Napisano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2022 Nie wiem na czym masz zbudowaną stronę. Ja mam w wordpres i tam mam wtyczke do wersji językowych. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.