lexy28 0 Napisano 23 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2021 Cześć! Mam problem z moim Predatorem w zasadzie od kupna w sierpniu. Przedstawię Wam jego krótką historię. Po każdym zimnym starcie a więc po nocy, albo po dłuższym kilkugodzinnym nieużywaniu go komputer włącza się idzie logo Predator, ekran logowania, wchodzę na pulpit pare ruchów myszką iii koniec, jedyne co mogę zrobić to wyłączyć go przyciskiem Power off, po ponownym uruchomieniu śmiga jak normalny komputer jednak kolejnego dnia znowu to samo. Po pewnym czasie zaczyna wypluwać blue screen którego oczywiście nie jest w stanie dociągnąć do końca ponieważ jak to po każdym zimnym starcie - zamarza na 0%(muszę potraktować go power off), i w końcu jak się domyślam przez to że nie jest w stanie dociągnąć żadego blue screena do końca system się wysypuje co zrobił już dwa razy i dwa razy trafił do serwisu : -za pierwszym razem zapetlił się na bluescreenie za każdym razem wołając o co innego -za drugim razem zapetlił się na ekranie naprawczym nie mogąc go naprawić Acer jedyne co zrobił za każdym razem gdy trafił do serwisu to przeinstalowanie systemu i testy. Po pierwszej naprawie po aktualizacjach zamarzanie po zimnym starcie wróciło po jednym dniu, natomiast wczoraj odebrałam go z naprawy i zamarzł już przy pierwszym starcie. Może Wy macie jakieś pomysły co to może być? Jak temu zaradzić? Już naprawdę mam go dość. Predator PH315-53 Procesor Intel(R) Core(TM) i7-10750H CPU @ 2.60GHz 2.59 GHz Zainstalowana pamięć RAM 16,0 GB (dostępne: 15,8 GB) z NVIDIA GeForce RTX 3060 Laptop GPU Cytuj Link to post Share on other sites
Adames 372 Napisano 23 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2021 (edytowane) Moja rada, Nie korzystaj z gwarancji, a z prawa do reklamacji towaru u sprzedawcy. Jeżeli odda ci po pierwszej reklamacji sprzęt, który dalej posiada wady, wtedy masz prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży. Gdyby sklep robił problemy z tego powodu, to polecam kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Jeden raz przytrafiło mi się skorzystać z tego. W skrócie, jeżeli reklamujesz towar (nie mylić z gwarancją), masz prawo do żądania sposobu rozwiązania problemu z wadą (naprawa, wymiana na nowy, obniżenie ceny, rozwiązanie umowy), lecz w przypadku pierwszej reklamacji, sprzedający ma prawo do nieuwzględnienia Twojego żądania. W przypadku kiedy zgłosisz ponownie w sprawie reklamacji (nie ma znaczenia, czy to ta sama wada, czy inna), sprzedający ma obowiązek uwzględnić Twoje żądanie i tylko w przypadku, gdyby wykonanie go było niemożliwe (żądasz naprawy a wystąpi brak części serwisowych do naprawy), wtedy może zaproponować inne rozwiązanie (rozwiązanie umowy, obniżenie ceny). https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pytania-odpowiedzi/reklamacje/ Cytat W przypadku, gdy towar z wadą był już wcześniej naprawiamy, konsument ma prawo odstąpić od umowy (jeśli wada jest istotna) lub domagać się obniżenia ceny. Sprzedawca nie może odmówić spełnienia tych żądań. Edytowane 23 Listopada 2021 przez Adames 1 Cytuj Link to post Share on other sites
lexy28 0 Napisano 23 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2021 Godzinę temu, Adames napisał: Moja rada, Nie korzystaj z gwarancji, a z prawa do reklamacji towaru u sprzedawcy. Jeżeli odda ci po pierwszej reklamacji sprzęt, który dalej posiada wady, wtedy masz prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży. Gdyby sklep robił problemy z tego powodu, to polecam kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Jeden raz przytrafiło mi się skorzystać z tego. W skrócie, jeżeli reklamujesz towar (nie mylić z gwarancją), masz prawo do żądania sposobu rozwiązania problemu z wadą (naprawa, wymiana na nowy, obniżenie ceny, rozwiązanie umowy), lecz w przypadku pierwszej reklamacji, sprzedający ma prawo do nieuwzględnienia Twojego żądania. W przypadku kiedy zgłosisz ponownie w sprawie reklamacji (nie ma znaczenia, czy to ta sama wada, czy inna), sprzedający ma obowiązek uwzględnić Twoje żądanie i tylko w przypadku, gdyby wykonanie go było niemożliwe (żądasz naprawy a wystąpi brak części serwisowych do naprawy), wtedy może zaproponować inne rozwiązanie (rozwiązanie umowy, obniżenie ceny). https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pytania-odpowiedzi/reklamacje/ Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź! To chyba będzie najlepsze rozwiązanie. Jeśli chodzi o dokumenty dołączone do zgłoszenia - formularz reklamacji towaru ze strony UOKiK będzie wystarczający? Cytuj Link to post Share on other sites
Adames 372 Napisano 23 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2021 Najczęściej "normalne sklepy" mają własny formularz dotyczący reklamacji i wypełnia się go w sklepie, oddając towar do reklamacji, tak było w moim przypadku. Oczywiście, możesz pobrać formularz ze strony UOKiKu i przygotować go sobie, ale jeżeli sklep ma wdrożoną standardową procedurę (a powinien mieć!), wtedy i tak zostaniesz poproszony o wypełnienie ich druku. Ważne jest aby sprzedający wydał potwierdzenie przyjęcia towaru do reklamacji, powinieneś to potwierdzenie sobie zachować. W moim przypadku poszło dosyć gładko. Kupiłem zegarek motorola moto 360 w Euro RTV AGD, z którym były problemy. Sklep przyjął pierwszą reklamację i otrzymałem potwierdzenie reklamacji. Po tygodniu przyszedł "naprawiony" przez serwis motoroli. W sklepie sprawdziłem jak to naprawili, tak poskładali go, że w obudowie była 1 mm szpara, a zegarek powinien być wodoszczelny. Od razu w sklepie zgłosiłem reklamację z żądaniem rozwiązania umowy. Pracownik tylko zadzwonił do kierownika, czy aby na pewno tak wolno i otrzymałem gotówkę. Całość załatwiona w uprzejmej atmosferze, bez problemów. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.