Skocz do zawartości

Patriot Viper Steel DDR4 16GB (2x8GB) 3733MHz CL17


Recommended Posts

Witam, ogólnie myślałem, że freezy i wywalanie do pulpitu powoduje karta graficzna, ale zarzuciłem memtest86 i wyszły mi takie cuda wrzucam wyniki w załączniku i zdjęcie podczas testu. Nawet nie robiłem już tego testu do końca bo finalnie wywaliło 21 błędów. Nie wiem czy te problemy z crashami i freezami są spowodowane ramami na 100%. Nie znam się niestety aż tak na tym, ale próbuję znaleźć przyczynę no i póki co wynalazłem problemy z pamięcią ram. Ryzen 5 5600x + MSI MPG B550 Gaming Plus20211016_121707.thumb.jpg.300a6439759d3e5475fbaaaaa6c1c808.jpgMemTest86-Report-20211016-121121.html

Edytowane przez kemzy
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, 8gwiazdek napisał:

Pamięci zdecydowanie są źródłem twoich problemów.

Teraz pozostaje ci je przetestować pojedynczo.

Już po testach jedna kość już po starcie testu w memtest86 wywaliło 7 błędów więc nawet nie robiłem testu dalej, druga kość test do samego końca 0 błędów. Ciekawe czy teraz te problemy znikną muszę przetestować. No i ramy polecą do zwrotu no bo co mi po jednej kości tylko.

Link to post
Share on other sites

Kupiłeś je w komplecie to do zwrotu/reklamacji/gwarancji musisz odesłać 2szt.
 

1 minutę temu, WPRD700 napisał:

A próbowałeś sposób, o którym wspominałem, tj. obniżenie częstotliwości? 

Skoro jedna działa na częstotliwościach narzuconych przez XMP a druga od startu wali błędami to nie szedł bym tą drogą.

 

2 godziny temu, kemzy napisał:

No i ramy polecą do zwrotu no bo co mi po jednej kości tylko.

Jakby nie było kupiłeś komplet to musisz do zwrotu/reklamacji/gwarancji odesłać 2szt.

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, WPRD700 napisał:

A próbowałeś sposób, o którym wspominałem, tj. obniżenie częstotliwości? 

Nie ma sensu się w to bawić, jedna normalnie działa na profilu xmp i na testach tak samo bez błędów, a druga wysypuje błędami podczas testów już po minucie :)