Skocz do zawartości

Recommended Posts

Mam problem z internetem,trwa to już od kilku miesięcy.Problem polega na tym że albo internet działa dobrze przez jakiś czas ,po czym go rozłącza i nie pokazuje że antena jest podpięta albo działa cały czas tylko sygnał co chwile jest dobry a po chwili zły i podczas pobierania rozłącza internet.Zakupiłem nową,lepszą antene i działa do pewnego czasu.

Link to post
Share on other sites

W właściwościach karty sieciowej (wifi) wyłącz możliwość jej wyłączania przez mechanizm oszczędzania energii. Poza tym wyłącz  obsługę 802.11 d (do niczego ci nie jest potrzebna, a sprawi problemy szczególnie przy kanałach na paśmie 5GHz) i ustaw odpowiedni tryb dla swojej sieci, a nie full auto (a/n/ac dla nowszych układów)

Link to post
Share on other sites
W dniu 19.09.2021 o 11:29, jarrino napisał:

A skąd masz internet ?

Z multimedii

21 godzin temu, anemus napisał:

W właściwościach karty sieciowej (wifi) wyłącz możliwość jej wyłączania przez mechanizm oszczędzania energii. Poza tym wyłącz  obsługę 802.11 d (do niczego ci nie jest potrzebna, a sprawi problemy szczególnie przy kanałach na paśmie 5GHz) i ustaw odpowiedni tryb dla swojej sieci, a nie full auto (a/n/ac dla nowszych układów)

Nie mam takiej opcji jak obsługa 802.11,gdzie ustawić odpowiedni tryb sieci?

 

W dniu 19.09.2021 o 10:36, 8gwiazdek napisał:

To znaczy ze nie masz problemu z internetem tyko z siecią bezprzewodowa w domu ?

Wszystko jest tak opisane ze trzeba się domyślać. 

Mam problem z tym że jedna antena działa jak by chciała ale nie mogła a druga ,która jest najszybsza w ogóle nie działa

 

Link to post
Share on other sites

https://wrozbita-maciej.pl/

 

Kurde, dawno tak enigmatycznego wątku na forum nie widziałem :facepalm:

 

Jaki model routera? Jaką drogą (światłowód/kabel/LTE/radiówka) dostarczany jest internet? W jaki sposób (LAN/WIFI) sygnał jest rozprowadzany po mieszkaniu? Kontaktowałeś się w tej sprawie z operatorem?

 

Zrozum, nikt tutaj szklanej kuli nie ma, wbić do ciebie na chatę też raczej nie możemy. Jeżeli sam nie jesteś w stanie określić, czego konkretnie dotyczy ten mityczny "problem", to sugeruję poszukać u siebie w mieście jakiegoś serwisu, który się takimi sprawami zajmuje. Zadzwoń po serwisantów, zapłać im za robotę i niech oni ogarniają temat. Bardzo mi przykro, ale ja innej opcji nie widzę.

Edytowane przez 030366
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...