Skocz do zawartości

Alternatywa dla beQuiet DARK BASE PRO 900 | Orange rev. 2


Recommended Posts

Przymierzam się do zmiany obudowy ale jestem totalnie zielony w tym temacie :-) A to przez to że od ponad 10 lat używam obudowy bardzo już leciwej, ale z drugiej strony porządnej czyli: Chieftec Dragon full tower. Jest już delikatnie sfatygowana oraz brakuje mi miejsca na dłuższą kartę graficzną oraz mogę zamontować tylko wentylatory 80mm

 

Póki co mam 9900k i GTX 1060 i co bardzo istotne w tym kontekście, wewnętrzny 5.25 napęd Blu-ray który chcę zachować.  

 

Wpadła mi w oko obudowa jak w tytule: beQuiet DARK BASE PRO 900 | Orange rev. 2  DARK BASE PRO 900 | Orange rev. 2 silent high-end Obudowy PC from be quiet!

Nie jest tania, ale powiedzmy że mieści się jeszcze w moim budżecie. Poczytałem kilka opinii na jej temat i znacząca grupa użytkowników wytyka jej pewne wady, który w tym przedziale cenowym nie powinny mieć miejsca. Ja tej obudowy nigdy na oczy nie widziałem. Wiem że ma ciche wentylatory co jest dla mnie istotne oraz podoba mi się co jest równie istotne :-) 

 

Czy możecie mi polecić obudowę w podobnej stylistyce praz budżecie która będzie miała chociaż jedną zatokę dla napędu Blu-Ray?

 

Dzięki 

Edytowane przez Tomek398
Link to post
Share on other sites

A co powiedzcie na coś takiego? Spodobał mi się wygląd oraz to że ma miejsce na napęd 5.25. Myślę że nie powinno być problemu z umieszczeniem go w pionie. 

Z tego co się orientuję to ta obudowa to jest dość stary model, ale jeżeli jest porządna i będzie spełniała moje oczekiwania to czemu nie?

 

Corsair Carbide Series Air 540 (CC-9011030-WW) - Obudowa - Morele.net

Link to post
Share on other sites

Chyba jednak zdecyduję się na beQuiet Dark Base 900, ale nie rev.2  Nie potrzebuję obudowy z oknem więc dopłacanie na szklany bok i za piwnicę na zasilacz nie ma za bardzo sensu.