Skocz do zawartości

Przeboje z Morele i RTX


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez adivxv,

Recommended Posts

Wczoraj zaproponowałem zestaw dla znajomej na gratach z xzlomu . Wyszlo 6500. Ktoś jej polecił inny mały sklepik i na tych samych podzespołach wyszło 5800. W sieciowach jak robią promocje, to znaczy że zaczynają sprzedawać w normalnej rynkowej cenie. Jak ktoś nie widział to polecam obejrzeć sobie na youtube vloga Technokraty. Koleś startuje ze swoim kanałem imówi jak jest. I co w zamian ? Zamiast wypasiony sprzęt do testów z sieciowek dostaje pisma przedsądowe za wyrażanie swojego zdania w rzekomo wolnym kraju.

Aha i jeszcze jedno. Sklepy na 100 procent  mają swoje za uszami. Ale VAT 23 procent , kolejne 4 procent od elektroniki na ZAIKS, 500+, 13 i 14 emerytury, pensja minimalna w górę to mamy co mamy .  Tak więc dalej glosujmy tych samych to na pewno będzie lepiej...

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 4.09.2021 o 00:56, bilikiler napisał:

Kontaktowałem się z UOKiK czekam za informacją bo proponowali żeby się dogadać z Morele.

oni maja nalane .Siedzą tam aby pić kawe i brać pensje a  z morele nie ugrasz takie tam wały poszly ze nawet własny regulamin łamali na rtxach

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 5.11.2021 o 21:49, adivxv napisał:

Kolejny przykład tego jak traktują klientów Mureny;

https://forum.pclab.pl/topic/1344286-morele-gdzie-każdy-klient-to-dla-nich-pestka/

 

 

Mojej kasy, to oni nie zobaczą.

 

Akurat tam domorosły scalper, handlujący kartami na Alledrogo się popłakał bo owocowy nie chciał zrealizować zamówienia z ewidentnym błędem cenowym (tak, jak kilka dni temu anulował zamówienia na mobasy MSI Z690 Unify i pochodne za tysiaka) i biedaczek nie zarobił dwóch tysiaków na odsprzedaży karty. Został w temacie wyśmiany, a sam temat został zamknięty.:lol:

Więc przykład kiepsko dobrany!:pokey:

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

To chyba nie czytałeś tamtego tematu dokładnie. Owszem, na początku śmiali z niego ze cebuluje, bo ewidentna pomyłka pracownika przy wystawianiu towaru, ale jak wyjaśnił że nie o to głównie chodzi, ale o jawne kłamstwo sklepu, że karta niby zepsuta i dlatego nie mogą zrealizować zamówienia, a w tym samym dniu wystawili tą kartę jako całkiem sprawną, tyle że z odpowiednią ceną.

Edytowane przez sznib
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, sznib napisał:

To chyba nie czytałeś tamtego tematu dokładnie. Owszem, na początku śmiali z niego ze cebuluje, bo ewidentna pomyłka pracownika przy wystawianiu towaru, ale jak wyjaśnił że nie o to głównie chodzi, ale o jawne kłamstwo sklepu, że karta niby zepsuta i dlatego nie mogą zrealizować zamówienia, a w tym samym dniu wystawili tą kartę jako całkiem sprawną, tyle że z odpowiednią ceną.

 

Siedzę na tamtym forum i powiem ci, że moderator zablokował właśnie tamten temat z powodu płaczu tego scalpera gdy wyszło na jaw o co mu chodzi.:cenzura:

Link to post
Share on other sites
28 minut temu, TitoBandito01 napisał:

Siedzę na tamtym forum i powiem ci, że moderator zablokował właśnie tamten temat

 

a miał prawo? co do moderatorów pclaba to sie uruchomili przy premierze alde lake.Przypadek xD

Edytowane przez janek20
  • Że co, proszę? 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, TitoBandito01 napisał:

 

Siedzę na tamtym forum i powiem ci, że moderator zablokował właśnie tamten temat z powodu płaczu tego scalpera gdy wyszło na jaw o co mu chodzi.:cenzura:

 

W tym wątku jest ważne to jak zachowało się Morele, reszta to sprawa drugorzędna. Gdyby uczciwie napisali że się pracownik pomylił przy wystawianiu i nie mogą tak tanio sprzedać to ok, nic by im zarzucić nie można. Ale takie kłamstwa o rzekomo zepsutej karcie tylko świadczą o ich klasie, a właściwie jej braku.

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, sznib napisał:

Gdyby uczciwie napisali że się pracownik pomylił przy wystawianiu i nie mogą tak tanio sprzedać to ok, nic by im zarzucić nie można. Ale takie kłamstwa o rzekomo zepsutej karcie tylko świadczą o ich klasie, a właściwie jej braku.

Gdyby jakakolwiek sieciówka przyznała się do takiego błędu i (o zgrozo) pozwoliła sobie na jakiekolwiek straty to wołajcie, ma mój skromny portfel. Każde korpo jest nastawione na zyski. Nawet RTX Day w ME to podobno była odgórna inicjatywa NVidii, pewnie ich du*a piekła sprzedając po takiej cenie, bo mogli spokojnie zgarnąć 1k marży na każdej karcie.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, zbiku90 napisał:

Gdyby jakakolwiek sieciówka przyznała się do takiego błędu i (o zgrozo) pozwoliła sobie na jakiekolwiek straty to wołajcie, ma mój skromny portfel. Każde korpo jest nastawione na zyski. Nawet RTX Day w ME to podobno była odgórna inicjatywa NVidii, pewnie ich du*a piekła sprzedając po takiej cenie, bo mogli spokojnie zgarnąć 1k marży na każdej karcie.

Jak nazwiesz to co robi xkom realizują zamówienia z daty premiery. 

A to nie było 100 kart tylko dużo dużo więcej a i tak nie będą stratni odrobią sobie na czymś innym. 

Na premierę 3070 ti w sklepach ceny były w okolicach 7tyś a w lipcu Xkom sprzedawał po 3800zł Msi Rtx 3070ti suprim. Prawie 50% taniej a pewnie i tak zarobili i pewnie cały czas zarabiają na sprzedaży kart. 

 

Ostatnio morele sprzedawało topowe płyty Z690 po 1100zł . Każdy wiedział że błąd na stronie a kupował.

Dziś w media expert był rtx 3080 od gigabyte za 5799zł a mają rtx 3070ti za 6200zł. I myślisz że sprzedawali tego 3080 ze stratą??? Mieli też Rx 6600xt za 2599zł gdzie zwykły rx 6600 był za 2899zł.

 

Myślę że media expert nie stracił nic na 400 kartach które sprzedał na RTX Day. 

Co najwyżej sprzedał po kosztach bo w lipcu mieli podobne ceny. 

 

W sumie na zachodzie masz podobnie są dropy w dobrych cenach kilka sztuk a potem cena znowu skacze do góry. Od tego samego sprzedawcy te same modele kart. 

 

 

 

Edytowane przez bilikiler
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Żyjemy w takim kraju gdzie sprzedawcy robią co chcą z klientami,bez jakiekolwiek  powagi i szacunku. Jak najwięcej nachapać zamówień i kasy, a później zbywać klienta. Żenujące. Od wielu lat stosują takie praktyki.  Karty graficzne to nie jedyny problem,ludzie którzy kupili przedpremierowo OLEDA zostali potraktowani w poniższy sposób; 

 

https://www.x-kom.pl/p/667577-konsola-nintendo-nintendo-switch-oled-bialy.html#Opinie

 

Najgorsze jest to ,że te tuzy nie mają konkurencji, wykosili prawie wszystko rynku ,niestety na niekorzyść nas wszystkich w mojej opinii.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...