Skocz do zawartości

Modernizacja 10-letniego PCta :)


Recommended Posts

Dzień dobry,
Noszę się z zamiarem modernizacji mojego PCta. Aktualnie dysponuję sprzętem z poniższymi podzespołami zakupionymi ok. 2012 roku z wymianą karty graficznej w 2018 roku i jakoś po drodze monitorów:

 

Procesor: Intel Core i7-2600K/3.4GHz LGA1155 8MB (BX80623I72600K)
Płyta: Gigabyte GA-Z77X-D3H Intel Z77 LGA 1155 (3xPCX/VGA/DZW/GLAN/SATA3/USB3/RAID/DDR3/SLI/CROSSFIRE)
Grafika: Gigabyte GeForce GTX 1050 OC 2GB GDDR5
Pamięci: Corsair CMV8GX3M1A1333C9
SSD: Crucial M4 CT064M4SSD2
Chłodzenie procesora: Thermalright HR-02 - Macho Rev. 2
Zasilacz: Corsair TX Series 650W CP-9020002-EU
Monitory: 2x EizoColorEdge CS2740 (27" rozdzielczość natywna: 2560x1440)

Obudowa: Chieftec Dragon Case, model 2BD-601A-CM01-X-1

 

Jakie zaproponowalibyście podzespoły do wymiany i na jakie przy założeniu, że:

  • Jestem grafikiem komputerowym i korzystam z komputera do pracy przy składaniu materiałów graficznych i przy obróbce zdjęć. Głównie korzystam z programów ze stajni Adobe: InDesign, Photoshop, Ilustrator itp.
  • Okazyjnie gram w gry, ale zależy mi na tym aby gra Diablo 2: Ressurected która wyjdzie pod koniec września działała mi na maksymalnych ustawieniach gry i, żeby gra była płynna i bez przycięć.
  • Chciałbym aby podzespoły były dobrane optymalnie cenowo i jakościowo i dobrze ze sobą współgrały
  • Monitorów nie planuję zmieniać, nie upieram się też przy wymianie wszystkiego jeśli coś z powyższej listy się nadaje do dalszego użytkowania
  • Budżet na modernizację do 2000 PLN

 

Zalecane wymagania Diabełka:

procesor: Intel Core i5-960k, 3,3 GHz lub AMD Ryzen 5 2600;
karta graficzna: NVIDIA GTX 1060, AMD Radeon HD 5500 XT;
RAM: 16 GB;

Link to post
Share on other sites

Jeśli mowa o nowych częściach to jest to niemożliwe w powyższej kwocie . Sama karta graficzna jest droższa .