Skocz do zawartości

Uwaga na zakupy w x-kom! - faktura nic nie znaczy! Nie warto być uczciwym!! Sprawdzajcie numery seryjne, bo może być problem ze zwrotem potem towaru


Recommended Posts

Witajcie.

 

Chciałem się podzielić opinią nt. zakupów w x-kom. Dzisiaj zwracałem do ich salonu w Warszawie pewien produkt, który zwracałem w ramach zwrotu 15-dniowego i odmówiono mi zwrotu pieniędzy z tytułu tego, że numer seryjny na urządzeniu, o takim:

 

ASTRO Adapter HDMI dla PS5 - Przejściówki - Sklep komputerowy - x-kom.pl

 

nie zgadzał się z numerem na opakowaniu (różniła się ostatnia cyfra!) - a dokładniej to JA POINFORMOWAŁEM O TYM SKLEP! (a nie musiałem i patrząc na wszystko nie powinienem..). Poinformowano mnie, że to nic, że mam fakturę na produkt, bo mogłem zamienić produkty, skoro numer seryjny jest inny!!  ... Co ciekawe produkt ode mnie na zwrot przyjmował ten sam pracownik, u którego w salonie kupowałem ten produkt i przy nim go odpakowywałem i oglądałem i potwierdził, że mnie pamiętał!

 

Produkt zwracałem, bo parę dni normalnie działał, a po paru dniach przy kolejnym użyciu po prostu nie działał! ..  

 

Sprawa jest w toku, ale nie wiem czy odzyskam środki .. Poza tym czuję się trochę jakbym był podejrzany o oszustwo i podmianę towaru. 

 

Wniosków jest kilka:

 

1) Może nie warto kupować już w x-kom,

2) Jak ktoś chce, niech sprawdza lepiej cały towar na miejscu - w tym numery seryjne, bo jeszcze zostanie postawione domniemanie zamiany produktów!

3) Nie warto być zwykle uczciwym ..

 

W całej sytuacji jak widać jestem podwójnie poszkodowany - bo wpierw trafiłem na bubel, a potem jeszcze kwestia tych numerów seryjnych i odmowy na miejscu przynajmniej wypłaty gotówki z podaniem przykladu, że ktoś wcześniej kiedyś podobno zamienił im produkty i że muszą się tak zabezpieczać, jak numery się nie zgadzają (jakby to klient musiał je sprawdzać przy zakupie i jakby faktura nie była wystarczającym dowodem zakupu! ..) i że całość musi być zweryfikowana przez serwis w związku z tym i wtedy podjęta decyzja.

 

 

Na koniec uważam jeszcze jedno - to wygląda tak, bo klient nie musi sprawdzać (i nie zawsze może - bo sklep nie ma często salonu albo odbierasz towar od kuriera bądź w paczkomacie) w salonie produktu, pracownik sklepu też nawet chyba sam nie może otworzyć produktu bez zgody klienta albo na jego prośbę, więc nie wiem czy takie coś (inne numery seryjne) mogą być podstawą w razie co do odmówienia zwrotu środków za dany towar!

Edytowane przez Introverder
Link to post
Share on other sites

Tu nie jest problem że inny numer tylko że chciałeś oddać zepsuty sprzęt a to już idzie na gwarancję, i będzie nauczka że nie sprawdzasz co kupujesz

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...