Skocz do zawartości

Monitor 4K na biurko z HDR - teraz do PS4 Pro, w przyszłości do PS5 (cena wstępnie do 4 tys.)


Recommended Posts

Witam, szukam monitora 4K na biurko z HDR - teraz do PS4 Pro, w przyszłości do PS5. Myślę, że monitor fajnie byłoby wykorzystywać jeszcze do komputera, do którego mam obecnie Eizo Foris FS2333 (23 cale). Jak gram na komputerze, to na laptopie, bo komputer mam już nieco leciwy (GTX 970, i5-4670K (@4.0 GHz)), ale film fajnie byłoby czasem może obejrzeć np. w 4K.

 

Pułap cenowy wstępny do 4 tys. złotych, choć nie jest to do końca ścisła granica. 

 

Chciałbym by te HDR robiło jakąś różnicę. Fajnie jakby odwzorowanie kolorów było też dobre.

 

Wydaje mi się, że sensowne na biurko to minimalne rozmiary monitorów 4K - tj. 27-28 cali, bo siedzę w końcu blisko ekranu..

 

Polecane są m.in. te monitory w sieci, ale w sumie to nie znam się na tym za bardzo.

 

https://www.x-kom.pl/p/643719-monitor-led-27-lg-27gp950-b-nanoips-4k-hdmi-21.html - na razie optuję za tym monitorem - LG 27GP950-B (ok. 3900 zł) . Podobno ma dobre HDR.

 

 

Do polecanych trafiają też np. te monitory:

 

https://www.x-kom.pl/p/650136-monitor-led-27-acer-nitro-xv282kkv-czarny-hdmi-21.html - Acer Nitro XV282KKV (ok. 3600 zł)

 

oraz:

 

https://www.x-kom.pl/p/653467-monitor-led-27-gigabyte-m28u-czarny-hdr-kvm-hdmi-21.html#Opinie - Gigabyte M28U czarny HDR KVM HDMI 2.1 (ok. 3400 zł).

 

Problemem jest też dostępność, bo aktualnie dostępny z powyższych jest tylko monitor  Gigabyte'a, a reszta nie wiadomo kiedy i czy znowu będzie dostępna (?).

Edytowane przez Introverder
Link to post
Share on other sites