Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witajcie,

 

chcę zakupić nową konsolę, będę wdzięczny za odpowiedź na pytania.
To moja pierwsza konsola, nie znam się na tym. Dlatego pytam. Wcześniej założyłem wątek dotyczący wyboru pomiędzy PS5 i XBOX SeriesX. Myślałem, że zagram w Final Fantasy XV, Watch Dog, ale niestety te konsole już nie mają kontrolerów ruchu, a konsolę kupuję głównie dla dzieci, aby miały fajną rozrywkę i dostęp do technologii.

 

Dlatego bez kontrolera ruchu PS5 i XBOX odpadają :(

 

Jednak usłyszałem o Nintendo. :)Wczytuje się w temat, ale jest dużo odmian tej konsoli i nie wiem czy wszystko rozumiem, dlatego proszę Was o odpowiedzi na pytania.

 

1. Czym się różnią wersje Nintendo Switch. Są 2019, NSH006, Lite, edycje szare, edycje czerwono niebieskie i inne.
A. Jaką wybrać? Która najlepsza i najnowsza?
B. Podobno w jakiś edycjach był kłopot z JoyConami.

 

2. Jakie gry polecacie na Nintendo Switch. Z tego co wyczytałem gry są drogie, a nie ma ich zbyt wiele, a już niewiele jest fajnych tytułów.
A. Co polecicie? Choć właśnie przed chwilą zobaczyłem, że na Nintendo Switch jest Wiedźmin 3: Dziki Gon więc nie jest tak źle.

B. Co polecicie z tytułów wykorzystujących kontroler ruchu, ponieważ na tym głównie mi zależy.

 

3. Czy ten telewizor będzie dobry do grania na Nintendo Switch? LG 55UM7450PLA

 

4. Czy czekać na nowszą wersję Nintendo jak Nintendo Switch OLED lub Pro? Może wówczas model Switch potanieje, albo tamte będą naprawdę warte poczekania?

 

5. Czy gry można kupić w pudełku na płycie czy już tylko streaming?

 

6. W przypadku odłączenia pada z ekranem od konsoli, gdzie wgrywa się grę? Aby grać mobilinie trzeba mieć połączenie z internetem?

 

7. Czy warto kupować używane? Jak to wygląda z gwarancją?

 

8. Czy mona dokupić osprzęt? Widziałem takie kartonowe dodatki, które składasz i masz np. pianino. O co w tym chodzi?