Skocz do zawartości

Mikrofon do 100zł oraz problem z obecnym mikrofonem.


Recommended Posts

Witam, poszukuję mikrofonu, a nie znam się na tym, mam kilka pytań oraz prosiłbym o polecenie paru modeli.
Używany będzie do konferencji online, podpinany do komputera. Jakość nie musi być powalająca, byleby dobrze rejestrował mój głos Chciałbym zminimalizować dźwięki otoczenia, skłaniałbym się ku kierunkowym jeśli to możliwe.
Budżet: 100zł - mam nadzieję, że za tyle już coś się da znaleźć, poprawcie mnie jeśli się mylę

 

Teraz kilka moich pytań i problemów.


Czy w tym przedziale cenowym można znaleźć coś wartego uwagi? Mam obawy, że jak kupię mikrofon za 100 zł to będzie on nie lepszy od takiego za 20 zł . Mój brat ostatnio kupił Mozos mkit 700pro-v2 i szczerze mówiąc trudno mi było określić, czy jakość dźwięku faktycznie jest lepsza.

Czy powinienem szukać mikrofonu dynamicznego czy pojemnościowego?


Do tej pory próbowałem starego mikrofonu krawatowego od Creative (taki jak ten) oraz mikrofonu z taniego headsetu. Problem z nimi mam taki, że o ile nie dam głośności na 100% i +30dB mic boost to głos jest ledwie słyszalny (a i wtedy jest dość słaby). Podpinałem je do płyty głównej, która ma Realtek ALC1200. Czy ktoś się spotkał już z takim problemem? Czy to może być wina słabych mikrofonów lub za niskiego napięcia by mikrofon pojemnościowy mógł zacząć działać poprawnie? Czy przerzucenie się na mikrofon dynamiczny pomoże, a może raczej powinienem szukać czegoś na USB?

 

Z góry dziękuję na wszelkie porady i sugestie.

Edytowane przez warownia1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik