ad3mqq 1 Napisano 24 Maja 2021 Udostępnij Napisano 24 Maja 2021 (edytowane) Witam od jakiegoś czasu mam problemy z Internetem od UPC na umowie mam napisane że 300 MB i 20 UPLOAD przez 2 lata nie było żadnych problemów jednakże od jakiegoś czasu borykam się z takim problemem prędkość z 300 spada do 10 MB/s albo do 90 mb/s. Zgłaszałem wszystko do UPC powiedzieli że wina leży po mojej stronie i kazali wymienić kartę sieciową więc tak też uczyniłem po zainstalowaniu karty sieciowej i najnowszych sterowników problem nadal występuję po kolejnych konsultacjach z upc kazali wymienić kabel ethernet to też uczyniłem zamówilem RJ45 LAN ETHERNET CAT 6A po podłączeniu do connect boxa i do pc problem nadal występuję format nie pomógł upc rozkłada ręce czy ktoś wie w czym problem? Próbowałem zmieniać szybkość Dupleks i też nie pomaga dodam że po łączeniu się z wifi na tel pokazuje ponad prawie 300MB co widać na screenach które załączę. Może być tak że po prostu modem z starości się psuję? Dodałem zdjęcie nr 3 po resecie modemu jest Download na poziomie 88 EDIT Zrobiłem Test diagnostyczny urządzenia na stronie administratora connect boxu i wyskakuje takie cos jak na załączonym screenie Edytowane 24 Maja 2021 przez ad3mqq Cytuj Link to post Share on other sites
marko22 715 Napisano 24 Maja 2021 Udostępnij Napisano 24 Maja 2021 (edytowane) Godzinę temu, ad3mqq napisał: upc rozkłada ręce Masz możliwość testu na innym sprzęcie? Nie wiem. Telefon? Laptop? Jak to UPC rozkłada ręce? Złóż formalne zgłoszenie źle działającej usługi i poproś o wizytę technika, niech sprawdzi na miejscu. Mają przecież ludzi chyba do tego. Edytowane 24 Maja 2021 przez marko22 Cytuj Link to post Share on other sites
ad3mqq 1 Napisano 24 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2021 Nie mam innego sprzętu tylko pc stacjonarny jak widzisz na ww screenie z telefonu na WIFI łapie normalny transfer jedynie na pc nie chce złapać pełnego napisałem reklamację dziś bo telefonicznie nic nie poradzili nawet technika nie chcieli przysłać Cytuj Link to post Share on other sites
marko22 715 Napisano 24 Maja 2021 Udostępnij Napisano 24 Maja 2021 Sorry. Nie zwróciłem uwagi na screen z telefonu. Dziwne. Skoro telefon ma pełną prędkość, to faktycznie problem może być po stronie PC. Ale jak wymieniłeś kartę sieciową i dalej jest to samo..... Nie wiem. Porty w boxie padły? Raczej niemożliwe. Próbowałeś przełączać na inne? Ile ich tam jest? System od nowa postawiony i też nie pomogło? Cytuj Link to post Share on other sites
ad3mqq 1 Napisano 24 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2021 38 minut temu, marko22 napisał: Sorry. Nie zwróciłem uwagi na screen z telefonu. Dziwne. Skoro telefon ma pełną prędkość, to faktycznie problem może być po stronie PC. Ale jak wymieniłeś kartę sieciową i dalej jest to samo..... Nie wiem. Porty w boxie padły? Raczej niemożliwe. Próbowałeś przełączać na inne? Ile ich tam jest? System od nowa postawiony i też nie pomogło? Więc tak są 4 porty ethernet zmiana była na każdy z nich i nic nie pomaga, postawiłem 3 systemy Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 nic nie pomaga. Karta Sieciowa jest nowa więc to nie jej wina a model to TP LINK Gigabit PCI express network adapter TG-3468 ver 4.0. Co do pc to raczej nie jego wina ponieważ jakieś parę miesięcy normalnie działało Cytuj Link to post Share on other sites
marko22 715 Napisano 25 Maja 2021 Udostępnij Napisano 25 Maja 2021 To wołaj szanownych techników. Łaski nie robią. Cytuj Link to post Share on other sites
ad3mqq 1 Napisano 25 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2021 6 godzin temu, marko22 napisał: To wołaj szanownych techników. Łaski nie robią. Napisałem reklamację zobaczymy co z tego wyjdzie niby do 30 dni mam dostać odpowiedź dziś jak odpaliłem kompa to transfer spadł do 10 mb na sek po resecie modemu wskoczył na 100 mbs dziwne Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 25 Maja 2021 Udostępnij Napisano 25 Maja 2021 8 godzin temu, marko22 napisał: To wołaj szanownych techników. Łaski nie robią. No ale co mają robić skoro to nie kwestia łącza i ich sprzętu? Cytuj Link to post Share on other sites
ad3mqq 1 Napisano 25 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2021 32 minuty temu, cooger napisał: No ale co mają robić skoro to nie kwestia łącza i ich sprzętu? To gdzie leży problem według ciebie? Skoro nie po stronie UPC? Cytuj Link to post Share on other sites
marko22 715 Napisano 25 Maja 2021 Udostępnij Napisano 25 Maja 2021 2 godziny temu, cooger napisał: No ale co mają robić skoro to nie kwestia łącza i ich sprzętu? Uważasz, że nie mają co robić? Porada na infolinii - zmień pan sobie kabel albo komputer? Jak teleporady lekarskie? Dla mnie winowajcą jest ich sprzęt. Podstawą jest, jeśli klient zgłasza reklamację z prędkością internetu, że przychodzi technik ze swoim sprzętem i testuje. A jak się okaże, że to moja wina, to wtedy za to płacę. Czyli nieuzasadnione wezwanie serwisu. A sprzęt czyj jest? Mój? Modem praktycznie identyczny jak u mnie z Telenetu. Jak miałem problem z prędkością, napisałem na BOK, umówiłem wizytę, przyszedł technik, posprawdzał, uświadomił mnie, że winowajcą jest Powerline (dodatkowe urządzenie wpinane do gniazdka, gdzie net do niego idzie z modemu po kablach sieciowych). I po sprawie. Też nie przyszło mi do głowy, żeby podpiąć się bezpośrednio do modemu. Na szczęście nie zapłaciłem za wizytę. Cytuj Link to post Share on other sites
zbiku90 3655 Napisano 25 Maja 2021 Udostępnij Napisano 25 Maja 2021 1 godzinę temu, marko22 napisał: przyszedł technik, posprawdzał, uświadomił mnie, że winowajcą jest Powerline Tak z ciekawości, ile mbps ci się wykręca po PLC? Cytuj Link to post Share on other sites
marko22 715 Napisano 25 Maja 2021 Udostępnij Napisano 25 Maja 2021 Wywaliłem to w cholerę. Pociągnąłem kabel z drugiego pokoju od modemu do mojego routera. W chwilach wzrostu miałem jakieś 600mbps. I tak oscylowało przy tej granicy. Cytuj Link to post Share on other sites
ad3mqq 1 Napisano 25 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2021 No nic dzięki za jakąkolwiek pomoc wysłałem zgłoszenie do UPC zobaczymy co zrobią jeżeli nic to zrezygnuję z ich usług Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 26 Maja 2021 Udostępnij Napisano 26 Maja 2021 15 godzin temu, ad3mqq napisał: To gdzie leży problem według ciebie? Skoro nie po stronie UPC? Pozycz od kogos laptopa i sprawdz na nim. Przy okazji sprawdz różnicę pomiędzy Mb i MB 14 godzin temu, marko22 napisał: Uważasz, że nie mają co robić? Porada na infolinii - zmień pan sobie kabel albo komputer? Jak teleporady lekarskie? Dla mnie winowajcą jest ich sprzęt. Na telefonie jest ok więc dlaczego podejrzewasz ich sprzęt? Cytuj Link to post Share on other sites
marko22 715 Napisano 26 Maja 2021 Udostępnij Napisano 26 Maja 2021 1 godzinę temu, cooger napisał: Na telefonie jest ok więc dlaczego podejrzewasz ich sprzęt? Może padło coś odpowiedzialnego za połączenie sieciowe. Nie wiem. Różne cuda się zdarzają. Drugi komputer będzie najlepszym rozwiązaniem przed wezwaniem techników. Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 13511 Napisano 26 Maja 2021 Udostępnij Napisano 26 Maja 2021 Nie kończy Ci się przypadkiem umowa z nimi? Bo moim znajomym "dziwnym" trafem zawsze szwankował internet od UPC gdy umowa zbliżała się do końca. Cytuj Link to post Share on other sites
marko22 715 Napisano 26 Maja 2021 Udostępnij Napisano 26 Maja 2021 Ale na telefonie ma pełne 300 Cytuj Link to post Share on other sites
zbiku90 3655 Napisano 26 Maja 2021 Udostępnij Napisano 26 Maja 2021 15 godzin temu, marko22 napisał: W chwilach wzrostu miałem jakieś 600mbps. To i tak bardzo ładnie, jakiś droższy zestaw miałeś i nową instalację elektryczną pewnie. Cytuj Link to post Share on other sites
ad3mqq 1 Napisano 26 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2021 3 godziny temu, BlackCoffe napisał: Nie kończy Ci się przypadkiem umowa z nimi? Bo moim znajomym "dziwnym" trafem zawsze szwankował internet od UPC gdy umowa zbliżała się do końca. Umowa się skończyła i nie mam podpisanej "nowej" w każdej chwili mogę zrezygnować Cytuj Link to post Share on other sites
ad3mqq 1 Napisano 9 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2021 Wszystko ogarnięte był technik parę dni temu wymienił modem na nowy i wszystko wróciło do normy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.