Skocz do zawartości

xeon e5 2620 v3 Chłodzenie

Witam, mam plyte atermiter x99 D4 + xeon e5 2620 v3 tylko dostalem bez chlodzenia, chcialem zadac kilka pytan,

Czy na tej podstawce jest jakies boxowe chlodzenie ? wyczytalem ze lga2011 jest kompatybilne z lga2011-v3  ale widze same drogie coolery.

Czy ten procesor wymaga jakiegos dobrego chlodzenia czy jesli istnieje jakies standardowe(box?) to wystarczy?

I ostatnie, jesli mozecie to doradzcie jakis cooler po taniosci i taki ktory wedlug was jest jednak optymalny, nie najtanszy

Chłodzenie procesora be quiet! Pure Rock 2 - Części komputerowe, Chłodzenie procesorów - Allegro.pl

Tu masz coś sensownego nie wiem jak z opłacalnością ale koleś pisze że wszystko jest w pudełku. Napisz i zapytaj.

drugie

Chłodzenie SilentiumPC Fera 2 HE1224 (AMD i INTEL) - Części komputerowe, Chłodzenie procesorów - Allegro.pl

Cpu 6/12 więc boxa bym odpuścił to nie celeron.

I może jakieś oc zrobisz.

W dniu 5/24/2021 o 9:10 PM, hekarsic napisał:

Hello, I have an atermiter x99 D4 + xeon e5 2620 v3 board, I only got it without cooling, I wanted to ask a few questions,

Is there any box cooling on this stand? I read that lga2011 is compatible with lga2011-v3 but I see only expensive coolers.  MyPrepaidCenter

Does this processor require some good cooling or if there is a standard (box?) Is it enough?

And the last one, if you can, advise some cooler after the cheap and one that, according to you, is optimal, not the cheapest

With the usual caveat about buying used hardware - presumably an AliExpress bundle at that composition and pricetag - it's not a bad choice.

There is actually a trick to make that CPU boost all core to its single core boost clock. Tech Yes City has a video on that I think.

Miyconst has a great YouTube channel that reviews all the salvage Chinese "x99" boards you can find, as well benchmarks the performance of the Xeon chips you can put into them.