empiryk_pl 0 Napisano 9 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam wszystkich, potrzebuję pomocy dla osoby, która korzysta z programu One Note. Od kilku dni jest zmuszona korzystać z tego programu przez przeglądarkę. Wcześniej pracowała przez program zainstalowany na komputerze. Tam wprowadzała zmiany i po synchronizacji notesów były one widoczne także w przeglądarce, jako aktualne. Od kilku dni synchronizacja robiona w programie na komputerze nie działa (okno z programu poniżej). Wynika z tego, że zmiany wprowadzane przez tą osobę w programie na komputerze nie są widoczne dla uczestników. Można to robić przez przeglądarkę, ale jest to męczące i irytujące. Co mam w tej sytuacji zrobić, aby naprawić działanie programu zainstalowanego na komputerze? Edytowane 9 Kwietnia 2021 przez empiryk_pl Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.