Skocz do zawartości

Bezprzewodowe słuchawki douszne/dokanałowe do 120 zł


Recommended Posts

Witam. Uprzedzę, że nie znam się na takich słuchawkach zbytnio.

Zależy mi aby:

- słuchawki nie wypadały;

- miały jakiś wyczuwalny bass;

- nie świrowały? widziałem, że na niektóre ludzie narzekają;

 

Czy kupię coś sensownego w tej cenie? 

XIAOMI Mi True Wireless Earbuds Basic S są za 60 zł. Warte uwagi?

Link to post
Share on other sites

Xiaomi nie mają nic ciekawego w tej ofercie cenowej w Polsce. W ogóle słabo u nich z opłacalnością.

 

Polecam obejrzeć filmik

 

 

Od siebie mogę polecić Fiil T1 Lite z Aliexpress jeśli szukasz doków lub SoundPEATS TrueAir2 jeśli szukasz dousznych z Amazon.pl.

Obydwie pary są w podobnej cenie do zamierzonego budżetu.

Link to post
Share on other sites

Jutro będę miał w końcu Fiil T1 Lite to dam znać, jak się mają do SoundPEATS TrueAir2, które już mam.

 

Ogólnie to można się zdziwić, jak potrafią takie słuchawki zagrać. To są właśnie modele, które są jednymi z najlepszych jeśli nie najlepsze w tym przedziale cenowym, mimo sporej konkurencji. Czy to poziom Hyper Cloud II? Jeżeli przeniesiemy te wskazane przeze mnie douszne/dokanałowe słuchawki na realia słuchawek nausznych to w swym budżecie są po prostu lepsze niż HyperX Cloud II w swoim :D

 

Ja osobiście bardziej wolę douszne, bo mniej problemu z aplikacją słuchawek, choć nie mają takiej izolacji i mogą się nieco przesuwać w uchu. Dlatego stosuję dodatkowo gąbki z pchełek.

 

Dokanałowe musisz dobrze umieścić w kanale słuchowym i różnie ludzie na to reagują, choć zazwyczaj problemów z tym być nie powinno. Oferują lepszą izolację i zazwyczaj lepiej dociążony bas przez to, chociaż tutaj sporą kwestię odgrywa sama jakość dźwięku.

 

Jedne i drugie dobrze umieszone nie powinny wypadać z ucha nawet przy jakiś aktywnościach.

Link to post
Share on other sites