Skocz do zawartości

Budujesz,remontujesz?


Recommended Posts

Pierwszy :), chcę wymienić dach  z eternitu na coś innego , pewnie blacha . Potem będzie fotowoltanika (ewentualnie od razu)  . Może masz jakieś wskazówki ? Jestem w tym zielony . Byłem w jednej firmie dwa dni temu i czekam na telefon . 

Link to post
Share on other sites

Metraż nie wiem za bardzo , czekam aż przyjadą pomierzyć , wiem , że to co jest w dokumentach się nie zgadza bo były zmiany  , dom o bokach 10m na 10m . Mniej więcej . Wiązania mam nadzieję , że zostaną stare , pełne odeskowanie . Od spodu wygląda to bardzo zdrowo , nie było przecieków . 

Link to post
Share on other sites

Nie będziesz zmieniał wiązania to odejdzie Ci koszt drewna,jedynie na deskowanie a to jest gdzieś 5m3,w zależności od cen u Ciebie licząc 600zł za metr sześcienny to wychodzi 3 koła na deskowanie.Jeśli dobrze trafisz to może,może w 30 się zmieścisz.

Link to post
Share on other sites

No to jeszcze drugie pytanie . Będę remontował łazienkę . Na 99% sam . Zrobił bym to porządnie , ale nie mam czasu . Więc płytki będę malował , spotkałeś się z tym ? No i muszę pozbyć się grzyba , ale to będę zrywał tynk i fugi . Wentylacja niby już poprawiona , dam jeszcze większy grzejnik , bo stary ewidentnie nie wyrabia . 

Link to post
Share on other sites

@chudy131080 tak jeszcze a propo,

18 godzin temu, chudy131080 napisał:

Masz rację,źle napisałem,chodziło mi o ilość pobieranej mocy,dla mnie trzyosobowej rodziny jest to zbędny wydatek z tego co mi mówił gość co się tym zajmuje.Ale co nie znaczy że tego nie zrobię,pożyjemy,zobaczymy.
 

 Jeśli lecisz na pellecie i nie zużywasz dużo energii to dobrze Ci mówią, dla przykładu u mnie na tych 250m2, przy średnio dwóch osobach i gorącej wodzie grzanej lato-solar/zima-piec. rachunki za prąd to ok 200zł na dwa miesiące. Przy niewielkim metrażu pompa ciepła wcale nie wyjdzie jakoś korzystniej niż pellet, dobrze Ci tam prawią.

 

Link to post
Share on other sites