Skocz do zawartości

Chłodzenie dla Ryzen 7 5800X


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez choleryk65,

Recommended Posts

Jak w temacie-czekam na propozycje bo do chłodzenia wodnego mnie zniechęcono -nie zmieści się do obudowy której nie chcę teraz zmieniać -Zalman Z3 Plus.  

Na wyglądzie wiatraka mi w ogóle nie zależy-ma być wydajny i w miarę tani. No i oczywiście do rzeczonej obudowy musi się zmieścić. Weźcie pod uwagę że jestem w temacie zielony i pewnie wezmę którąś z Waszych propozycji bez zbytniego wgłębiania się w temat.Dzięki!

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, danieloslaw1 napisał:

wentylator a nie wiatrak 

 

to może obrotowa turbina ssąco -wydechowa z odpromiennikiem ciepła....dajże chłopie spokój z fachową terminologią-wiesz o co chodzi...

a budżet? nie wiem-powiedzmy 3 stówki.

chioleryk65- i ten Fortis jest dobry?  w sensie czy się ten procek nie zagotuje na amen? bo tak jak napisałem-nie będę szukał jaj kwadratowych tylko wezmę coś z polecanych przez Was modeli.

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Nie zagotuje, to dosyć wydajny radiator. Musisz oczywiście zadbać o dobrą wentylację obudowy. Nie jestem pewny, ale zdaje się, że masz w niej zainstalowane przynajmniej trzy wentylatory? Jeżeli tak, to spokojna głowa, Fortis da sobie radę. Gelid będzie wydajniejszy, ale musiałbyś zmierzyć czy aby na pewno wejdzie do Zalmana. Gelid ma wysokość 160mm. Byłbym zapomniał, jest jeszcze Scythe Fuma, niższy od Gelida, ale bardzo wydajny. Mały ale diabełek, jeżeli chodzi o chłodzenie. Tego ostatniego szczególnie polecam.

Edytowane przez choleryk65
Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, danieloslaw1 napisał:

nie bo to jest obudowa a nie buda np dla psa :)

mów mi wuju ;)

 

a takie coś? 

CPU be quiet! Pure Rock 2

 

będzie ok?