Skocz do zawartości

Recommended Posts

witam, chciałbym coś zmienić w komputerze, bo niestety już nie wytrzymuje przy nowszych jak i ciut starszych tytułów. Budżet to około 1400zł (jak będzie potrzeba to dołożę). Dodam jeszcze, że w tej tematyce jestem totalnie zielony

Tutaj aktualny setup:

Zasilacz Thermaltake Smart SE 530W

procesor i5 3470

płyta główna jakaś gygabyta 

ram 8bg (ddr3)

250bg dysk ssd

1tb hdd

do tego obudowa tracera (https://ale.pl/79633-tracer-obudowa-atx-toscana.html)

karta graficzna gtx 1050 ti oc

i chyba to wszystko. Z chęcią wysłucham waszych opinii

Link to post
Share on other sites

Wolimy dokładniejsze informację niż "jakaś płyta" 

Masz tam miejsce na dodatkowy ram , obecny masz w jednej kości czy dwóch . W tym momencie jest kiepski czas na modernizację kompa .Jedyne co bym w nim zrobił to upgrade ramu do co najmniej 12gb w dual chanell , procesor można dać xeona e3 1230 w górę v1 lub v2 do 200zł maks . Zostaje nam karta graficzna . Nic powyżej rx580 4gb bym nie szukał . Choć i one z dnia na dzień drożeją . Może za 900 znajdziesz , 1050ti jest wart jakieś 500 . To jest maks co bym wpakował w ten komputer . 

 

Druga lepsza opcja  to sprzedajesz wszystko oprócz dysków , obudowy  i składasz nowego kompa . i3 10100f z płytą i 16gb ramu powinien kosztować około 1000zł , przydało by się wymienić też zasilacz . Seasonic s12 za 250 zł . Za resztę kupujesz najlepszą kartę graficzną na jaką ci zostanie lub zostawiasz tego 1050 do momentu normalizacji cen co może potrwać bardzo długo . 

Link to post
Share on other sites

ram mam w 2 kościach, są jeszcze 2 sloty, co do płyty to nie ma mogę znaleźć żadnych informacji. Jeżeli teraz są chore ceny podzespołów to nie ma problemu żeby poczekać. Zastanawiałem się nad zmianą płyty, żeby miała sloty na ddr4, do tego ram 16gb, procesor i5 9400f. Miało by to rację bytu z innymi podzespołami?

Link to post
Share on other sites