Skocz do zawartości

Wymiana RAM prosze o pomoc


Recommended Posts

Witam, jestem zielony w temacie PC i mam pytanko. 
Nizej specyfikacja mojego zlomka :

https://zapodaj.net/0e3dfe0dffd50.png.html

 

Rozumiem, ze jesli wymieniam w pelni Ramy to musza to byc DDR3 maksymalnie 1333 Mhz ?
Np te? https://www.mediaexpert.pl/komputery-i-tablety/podzespoly-komputerowe/pamieci-ram/pamiec-goodram-4gb-gr1333d364l9-4g?snrai_campaign=OziOVkqsNKuw&snrai_id=e32d9d21099a2c35cd2b3f3fa76d5a6f 

Czy lepiej dolozyc i kupic 2x po 8 GB tych :
https://www.mediaexpert.pl/komputery-i-tablety/podzespoly-komputerowe/pamieci-ram/pamiec-goodram-gr1333d364l9-8g

 

Do mojego PC Ramy 1600 mhz sie nie nadadza? Jak to wyglada?

sadada.jpg

Link to post
Share on other sites

Kup używki, są 2x tańsze niż nowe albo i lepiej. W takiego "złomka" szkoda tyle kasy pakować. Procesor oficjalnie obsługuje max 1333mhz, czy płyta obsłuży szybsze to ci nie powiem bo to medion, informacje na ich temat w sieci są szczątkowe. No i grafika jest strasznie gorąca, sprawdź czy się kręci na niej wentylator i czy nie masz jakichś wirusów.

Link to post
Share on other sites
27 minut temu, zbiku90 napisał:

Kup używki, są 2x tańsze niż nowe albo i lepiej. W takiego "złomka" szkoda tyle kasy pakować. Procesor oficjalnie obsługuje max 1333mhz, czy płyta obsłuży szybsze to ci nie powiem bo to medion, informacje na ich temat w sieci są szczątkowe. No i grafika jest strasznie gorąca, sprawdź czy się kręci na niej wentylator i czy nie masz jakichś wirusów.

Nie no nie kupuje uzywki tak sobie powiedzialem. 

Musze pakowac w niego poniewaz chce na nim pograc w csa czy valoranta. 

Co do chlodzenia to jest zakurzony w opor, ale juz mam umowione formatowanie go + wymiana past i czyszczeniem. 

W drugiej kolejnosci chce zmienic dysk na SSD i pozniej grafike. Jak to ogarne to pomysle o lepszym procesorze by obslugiwal wiecej MHZ co o tym sadzisz? Dobra kolejnosc? 

Link to post
Share on other sites