piotr.potulski 39 Napisano 3 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2021 Od tygodnia Proline informuje mnie, że "już dzisiaj wyśle" płytę główną, która wróciła z naprawy (nie wiem czy naprawiona...). Dzisiaj poprosiłem o numer listu przewozowego, rzekomo już wysłanej paczki i okazało się, że jedyne co zrobili, to zamówienie etykiety. Czyli masa czasu zmarnowana na czytanie kłamstw jakiegoś cymbała z tego sklepu. Łącznie od wysłania im sprzętu do naprawy minął już miesiąc... Cytuj Link to post Share on other sites
GucioStaryWyga 2 Napisano 4 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2021 Jak masz maile itp. to wal prosto do UOKiK to co zrobili to jawne oszustwo i możesz coś ugrać, nie mogą sobie wprowadzać klienta w błąd bo możesz na tym stracić t planując coś do przodu. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.