Sieranto 0 Napisano 1 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2021 (edytowane) Witam, chciałbym poprosić żebyście mi doradzili kupno części do nowego komputera stacjonarnego, pisałem na tym forum podobnego posta odnośnie starego komputera parę lat temu i byłem wtedy z niego bardzo zadowolony, z tego co mi doradziliście Jestem z zawodu grafikiem komputerowym (głównie 2D - Illustrator / Photoshop), potrzebuję nowy komputer stacjonarny za około 3000zł (mogę lekko przekroczyć), na razie podstawowy setup bez karty graficznej. Chciałbym znowu kupić kompa na kilka lat. Nie jest to komputer do grania, czasami w coś pogram, ale przede wszystkim ma być do pracy - stabilnie działać z programami Adobe i niektórymi 3D (ale 3d używam rzadko). W overlocking się nie bawię. dobry, stabilny zasilacz ale też w rozsądnej cenie obudowa w rozsądnej cenie, minimalistyczna, nie rzucająca się w oczy (SilentumPC czy coś?) procesor Intel, nie mam pojęcia jaki (może Intel Core i7-10700K?) szybki ram 32GB (nie wiem czy 64 ma sens?) - DDR4-2666 MHz? szybki dysk SSD na system plus kluczowe pliki, 512MB styka, jaki? płyta główna - nie mam pojęcia jaka :-( na razie bez karty graficznej, wyjmę ją ze starego kompa (gtx 1060), a za pół roku może kupię nową później kupię też jakiś dodatkowy HHD - 2TB ale na razie nie monitor mam już UWQHD 3440x1440px klawiaturę i mysz też mam Dziękuję za odpowiedź i doradzenie jakie części najlepiej kupić :-) Edytowane 2 Lutego 2021 przez Sieranto Cytuj Link to post Share on other sites