Skocz do zawartości

router na karte sim


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez Pawel7,

Recommended Posts

Muszę kupić nowy router na już ale tu napotkałem problem - kompletnie nie wiem jaki i z tego co zdążyłem przeczytać nie do każdego da się włożyć kartę sim a potrzebuję właśnie takiego. Mój budżet to 250zł max. Będzie do niego podłączony przez kabel jeden komputer a reszta urządzeń na wi-fi. Cieplutko przyjmę także jakieś rady bo jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o taki sprzęt. 

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Jeśli masz jakiś modem na USB, to najtańszą opcją będzie ruter z gniazdem USB obsługującym modemy. Jak nie masz takiego modemu, to poszukaj używanego Huawei B535, albo E5186 (w tym segmencie generalnie rządzi Huawei). Najtańszą opcją będzie chyba D-Link DWR-921, ale nie jest to sprzęt wysokich lotów i trzeba się pogodzić ze słabym WiFi.

Edytowane przez Pawel7
Link to post
Share on other sites
W dniu 12.01.2021 o 23:17, Pawel7 napisał:

Jeśli masz jakiś modem na USB, to najtańszą opcją będzie ruter z gniazdem USB obsługującym modemy. Jak nie masz takiego modemu, to poszukaj używanego Huawei B535, albo E5186 (w tym segmencie generalnie rządzi Huawei). Najtańszą opcją będzie chyba D-Link DWR-921, ale nie jest to sprzęt wysokich lotów i trzeba się pogodzić ze słabym WiFi.

Ok rozumiem ale mam jeszcze jedno pytanie - czy wszystkie routery z gniazdem usb obsługują modemy usb? Jeśli jednak nie to czego szukać w specyfikacjach żeby taki znaleźć? 

Link to post
Share on other sites

Generalnie ja bym Ci radził wybrać jakiś ruter dedykowany, sensowne modemy USB są ciężko dostępne i raczej nie ma w nich mowy o agregacji sieci, a uwierz, że to robi sporą różnicę. Poszukaj Huawei B525/B535/E5186, albo z tańszych ZTE MF286. Na nich uzyskasz na pewno lepsze prędkości niż na zwykłym ruterze z modemem USB.

Edytowane przez Pawel7
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji