coolawy 0 Napisano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Muszę kupić nowy router na już ale tu napotkałem problem - kompletnie nie wiem jaki i z tego co zdążyłem przeczytać nie do każdego da się włożyć kartę sim a potrzebuję właśnie takiego. Mój budżet to 250zł max. Będzie do niego podłączony przez kabel jeden komputer a reszta urządzeń na wi-fi. Cieplutko przyjmę także jakieś rady bo jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o taki sprzęt. Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie Pawel7 882 Napisano 12 Stycznia 2021 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2021 (edytowane) Jeśli masz jakiś modem na USB, to najtańszą opcją będzie ruter z gniazdem USB obsługującym modemy. Jak nie masz takiego modemu, to poszukaj używanego Huawei B535, albo E5186 (w tym segmencie generalnie rządzi Huawei). Najtańszą opcją będzie chyba D-Link DWR-921, ale nie jest to sprzęt wysokich lotów i trzeba się pogodzić ze słabym WiFi. Edytowane 12 Stycznia 2021 przez Pawel7 Cytuj Link to post Share on other sites
coolawy 0 Napisano 15 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 W dniu 12.01.2021 o 23:17, Pawel7 napisał: Jeśli masz jakiś modem na USB, to najtańszą opcją będzie ruter z gniazdem USB obsługującym modemy. Jak nie masz takiego modemu, to poszukaj używanego Huawei B535, albo E5186 (w tym segmencie generalnie rządzi Huawei). Najtańszą opcją będzie chyba D-Link DWR-921, ale nie jest to sprzęt wysokich lotów i trzeba się pogodzić ze słabym WiFi. Ok rozumiem ale mam jeszcze jedno pytanie - czy wszystkie routery z gniazdem usb obsługują modemy usb? Jeśli jednak nie to czego szukać w specyfikacjach żeby taki znaleźć? Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel7 882 Napisano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 Nie wszystkie, w specyfikacji rutera będzie podane, że obsługuje modemy i najczęściej będzie też tam lista kompatybilnych modemów. Cytuj Link to post Share on other sites