Skocz do zawartości

Wymiana podzespołów na coś mocniejszego.


Recommended Posts

Witam parę lat temu znajomy złożył mi komputer bo nie wiedziałem za bardzo co się z czym je w tej dziedzinie, chciałbym coś mocniejszego bo po paru latach z tego komputera stał się dramat i nawet grając w CS:GO fps potrafią spaść do 20 gdzie występuje większa zadyma a normalnie utrzymując się przy ok. 35. 

Jeśli by ktoś chciał rzucić okiem to tutaj mam listę podzespołów zależałby mi na tym żebym mógł po zmianach ustawić przynajmniej średnią grafikę i fps nie spadały poniżej 60 w kluczowych momentach. 

 

Karta: nVIDIA GEFORCE GT 730 / 4GB/ DDR3

Zasilacz: AeroCool VX SERIES 550W

Dysk: GOOD RAM SSD CX300

Płyta główna: MSI, MS-7750

Procesor: Intel(R) Core(TM) i5-3350P CPU @ 3.10GHz (4CPUs), ~3.1GHz

RAM: GOOD RAM DDR3 8GB

 

Nie znam się prawie wcale na tym więc jeśli jest coś nie jasne  w podzespołach postaram się poszukać nazw w komputerze :) 

Budżet to jakieś ok.1500 zł (+pln z obecnego sprzętu z sprzedaży)

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, begin napisał:

AeroCool VX SERIES 550W

Który dokładnie model bo są różne, on nie ma nawet odpowiedniego zasilania dla GPU, z tego co widzę raptem tylko 6PIN PCIE, dopiero nowsza wersja ma 6+2PIN, sam zasilacz bardzo mocno budżetowy.

 

RAM w jednej czy w dwóch kościach?

W jakiej obudowie to siedzi?

 

Upgrade tego bez sensu, https://proline.pl/koszyk/aec45039 do tego używany RX 570 4GB.

Sprzedać CPU/MOBO/RAM z GPU, za to wrzucić nowy zasilacz i większy SSD, no chyba że obudowa tez jakaś słabej jakości.

 

Link to post
Share on other sites

Z tego co wyczytałem to zasilacz jest to prawdopodobnie https://www.euro.com.pl/zasilacze-do-komputerow-pc/aerocool-vx-550-plus-550w-80-.bhtml?gclid=Cj0KCQiAzsz-BRCCARIsANotFgPX83JsZt-uOfS24zF2PJ-hIP_RUeKg1uDk9SDriBlHlXKifEsWzeYaAvd6EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

 

Obudowa to Obudowa SILENTIUM PC Armis AR1 (SPC173)

 

RAM w jednej kości