Skocz do zawartości

Komputer bo organizacji kabli się wyłącza przy odpalaniu gier


Recommended Posts

Nie wiem czy dobry dział ale do rzeczy.

Jestem informatykiem z zamiłowania i mam trochę doświadczenia z rozkładaniem, składaniem i ustawaniem komputerów. 
Byłem u kolegi i stwierdziłem że w ramach przysługi zrobię mu Cable management, bo latające kable kują go w oczy.
Po takiej operacji pc działa, ale przy włączeniu bardziej wymagającej gry wyłącza się na ekranie wczytywania, a przy mniej po prostu pada po paru minutach nawet w lobby. Przed wykonaniem wszystko działało więc wykluczam braki sprzętowe. Najważniejsze jest to że został przetarty ściereczką nawiązaną bo był cały w kurzu i pytanie czy przez przetarcie mogło się napchać kurzu do wentylatora karty? Robiłem testy w OCCT i pada przy sprawdzaniu karty. Co jest kluczowe był odpalony bez wszytych panelów obudowy, a dokładnie bez obu boków i góry, więc mógł się wtedy nadciągać. Czy przedmuchanie karty naprawi problem i czy to może być tego winna? Dodam że mam kompresor w domu i czy można było tą czynność wykonać nim bez żadnych obaw?

Zestaw to
-Celeron G1840
-Gtx 950 ( nie jestem pewny)

-Asus h81m-k

-No namowe 4 Gb RAMu
-Zasilacz 500W na ten moment nie jestem pewny jakiej firmy 

 

Link to post
Share on other sites

Dowiedziałem się co i jak dokładnie nie ma celerona tylko pentim 3 Gz i GTX1050 a Zasilacz to feel 500w lub 480 w

dziś go przedmuchaliśmy poszłedł ets pograł 10 min pojechałem do domu teraz gramy w cs i po 3 min wyłączył sie jakieś pomysły? 

Dodam że teraz po teście w OCCT pochodził 3 min i padł jest lepiej ale jednak umiera

 

Link to post
Share on other sites

To może być wszystko. Bez obciążenia ile działa?

Model płyty, procesor, model zasilacza?

Sprawdź temperatury np. HWmonitor - temp. cpu i gpu w spoczynku i stresie

Sprawdź czy działają wentylatory na cpu i gpu?

Podmień zasilacz na swój i sprawdź czy będzie to samo.