Skocz do zawartości

Komputer do gier do 5000-6000 (w przyszłości z RTX3070-80)


Recommended Posts

Cześć,

Mam akurat możliwość złożenia nowego komputera. Chciałam od razu kupić z nową kartą z serii RTX 3000, ale dostępność jest ograniczona (poza tym budżet mi się nie dopina), więc plan mam taki - teraz złożyć to co się da z gorszą kartą, a w przyszłości wymienię na RTX3070 (a może i 3080 jak kasa pozwoli). Potrzebuję pomocy, bo sama nie znam się zbyt na temacie.

Ponieważ planuję wymienić kartę za parę miesięcy, nie muszę mieć teraz jakiejś super GPU, ale nie chcę też mieć super słabej - wolę trochę dopłacić do czegoś co jest ok. Obecnie mam GTX1060.

  • Zastosowanie komputera : Gry (WoW, LoL, ale chciałabym też móc pograć w nowsze tytuły) + internet. Zależy mi na możliwości np. włączenia np gry+film/internet bez spadku FPS lub mulenia komputera, bo obecnie mam ten problem.
  • Maksymalna kwota : Najchętniej ok. 5000-5500 ale ewentualnie trochę więcej jeśli będzie to wielka różnica w jakości
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? : Teraz
  • Których części potrzebuję : Cały PC
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : Nie
  • Rozdzielczość mojego monitora i model : 2 monitory, ACER 24" 75hz IPS i LG 22" 75hz TN
  • Specjalne wymagania : Dalej muszę mieć dwa monitory. Zestaw musi być w stanie w przyszłości udźwignąć RTX 3070 (może i 3080). Koniecznie potrzebuję SSD, HDD najlepiej też, bo mój obecny ma 10 lat.
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : Monitory
  • Własna propozycja zestawu https://www.morele.net/configurator/redirect/745612 (budżet się nie dopina + nie wiem czy wszystko pasuje)
  • Inne : Który ze sklepów najbardziej się opłaca/jest najlepszy? Morele, X-Kom, Proline? Do tej pory korzystałam z esc.pl, ale niestety już nie istnieją. 

Mam też jeszcze jedno pytanie - czy do takiego zestawu lepiej jest kupić monitor 144hz? 1440p wchodzi w grę czy jeszcze nie przy  tej karcie?

Z góry wielkie dzięki za pomoc :)

Edytowane przez Miraia
Link to post