Skocz do zawartości

Laptop do gier 17,3 cala do 5200 pomoc w wyborze


Recommended Posts

Cześć, chce kupić laptop i stoję przed dylematem czy kupić coś nowego czy znaleźć fajna używkę, główne przeznaczenie gry typu FPS.

Na używany chciałbym przeznaczyć około 3000-4000 max jeśli chodzi o nowy to coś można dołożyć lub wziąć w raty ale max 5200-5300

W obu przypadkach mniej znaczy lepiej

Link to post
Share on other sites

Z nówek to jest dość mocno słaby wybór, bo 17 mega poszły w górę z cenami. Ale tak to taką fajną propozycją będzie legion, szczególnie jeśli zależy ci na dobrym chłodzeniu i dobrej matrycy. Tutaj niestety mamy 60 hz. https://www.x-kom.pl/p/588799-notebook-laptop-17-3-lenovo-legion-5i-17-i7-10750h-16gb-256-gtx1660ti.html


Ewentualnie MSI, ale z nim nie mam doświadczenia, więc nie powiem jak u niego z temperaturami. Matryca tutaj to 144hz, ale na TN czyli będą gorsze kolory https://www.x-kom.pl/p/583338-notebook-laptop-17-3-msi-gl75-i7-10750h-16gb-512-gtx1660ti-144hz.html

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Jutro jadę po używkę Acer nitro 5 17 cali

i7 9750h rtx2060 16gbram i 120hz odświeżanie utargowalem na 3500 zrobiłem już zaliczke

Jeśli to nie jakiś przekręt to chyba trafiłem fajna okazję...

Oby to nie był wał... I wszystko działało napewno odrazu go rozbiórek wyczyszcze i zmienię pastę a macie jakieś rady jak go sprawdzić dobrze przy odbiorze?

Edytowane przez ka3yns
Link to post
Share on other sites

Działa odebrałem wygląda okej i za śmieszna kase, ale muszę przyznać że głośny niemiłosiernie i temperatury ciągle około 90

Niestety 8gb ramu w 2 kościach po 4 więc pasuje wsadzić 2x8 i dodatkowy dysk SSD

Tak że temat się rozwiązał

Pozostaje mi go wyczyścić i zmienić pastę o ile sobie poradzę... Ale to już może w nowym temacie

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji