szczypior2704 0 Napisano 20 Października 2020 Udostępnij Napisano 20 Października 2020 Witam Mam pytanie ponieważ w mojej klawiaturze apex 7 4 klawisze świecą inaczej niż powinny napisałem do supportu i otrzymałem wiadomość Hey,Thanks for reaching out!Let's get you started on our warranty replacement program.Upon successful completion of the process, you will be issued a coupon to order a like-for-like product from our web store free of charge. Dalej jest napisane że muszę wysłać adres i zdjęcie klawiatury i chce dowiedzieć się jak wygląda ta reklamacje nie muszę wysyłać klawiatury? Zrozumiałem to tak że będę mógł zamówić nowa klawiaturę za darmo i wydaje mi się to dziwne, może jestem głupi ale na prawdę nie rozumiem. Cytuj Link to post Share on other sites
sznib 887 Napisano 21 Października 2020 Udostępnij Napisano 21 Października 2020 No przecież jak klikniesz na "process" masz wszystko opisane: Upon approval, the specialist will instruct you with one, or both, of the steps below: Destroy on Site: You will be provided with instructions on how to physically destroy the product. It is important that you do not dispose of the product until you receive a replacement. Return Process: You may be required to ship the product in. This may include shipping in a destroyed product. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.