Przemo2345 0 Napisano 20 Października 2020 Udostępnij Napisano 20 Października 2020 (edytowane) Cześć, mam problem z moim netem i potrzebuje pomocy jak z tym badziewiem sobie poradzić.. Mniej więcej rok temu wymieniłem router na nowy TP Link Archer C6 i od tamtej pory zaczęły się problemy z internetem.. Kilka razy dziennie na routerze wyskakuje pomarańczowa kontrolka (tutaj zamiast zielonej pojawia się zielona kontrolka https://prnt.sc/v32dhv) oraz pojawia się loss (utracone pakiety),ping i do tego internet wolno chodzi. Wszystko wraca do normalności po zrestartowaniu routera i modemu. Czym to może być spowodowane? Dzwoniłem do dostawcy to powiedział, że trzeba routera skonfigurować z modemem tylko za bardzo nie wiem jak się za to zabrać. Router : tp link archer c6 modem : cisco epc3208 Edytowane 20 Października 2020 przez Przemo2345 Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2051 Napisano 20 Października 2020 Udostępnij Napisano 20 Października 2020 Nie sądzę żeby to była kwestia konfiguracji. Wcześniej problem z łączem. Cytuj Link to post Share on other sites
Przemo2345 0 Napisano 20 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2020 Nie sądzę żeby to była kwestia konfiguracji. Wcześniej problem z łączem. To gdzie szukać problemu ? Router,modem? Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2051 Napisano 21 Października 2020 Udostępnij Napisano 21 Października 2020 U operatora. Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel7 880 Napisano 21 Października 2020 Udostępnij Napisano 21 Października 2020 Warto przyjrzeć się końcówce kabla koncentrycznego wchodzącego do modemu. Możliwe, że jest luźna i trzeba ją ponownie zarobić. Jeśli to Inea, to reklamuj i mów, że chcesz wizyty montera, bo może w twoim budynku naprawiali sieć i powpinali w skrzynce kable na chybił trafił. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.