Skocz do zawartości

VOIP na routerze TP-LINK AC2100


Recommended Posts

Cześć,

 

mam problem i potrzebuję porady - jestem praktycznie całkowicie zielony w temacie sieci.

 

Do tej pory korzystałem z Orange FunBox 2.0, po kablu miałem mostek do routera TL-WR740N pod którego podłączony jest telefon GIgaset. Działały połączenia przychodzące i wychodzące.

Z racji tego, że FunBox dość często zrywał mi połączenie postanowiłem, że kupię coś nowszego.

Kupiłem AC2100, internet śmiga pięknie i nic nie zrywa, jednakże jest problem z telefonem.

Można z niego dzwonić ale nie idzie się na niego dodzwonić.

 

Może ktoś już przerabiał podobną sytuację z Orange i wie jak rozwiązać ten problem? Tylko tak łopatologicznie :) 

Link to post
Share on other sites

Temat rozwiązany. Niestety z FB2.0 nie szło spisać żadnych danych do konfiguracji (wszystko ukryte)

Poszperałem jednak i należało wyłączyć SIP ALG, uruchomić przekierowanie portu 5060 i wrzucić DMZ dla IP telefonu.

Ogólnie infolinie ORANGE jest tragiczna i osoba z którą rozmawiałem stwierdziła, że nie ma opcji żeby telefon działał na routerze innym niż ich. Nie ogarniała nawet tego, że istnieje coś takiego jak telefon IP który nie wymaga bramki VOIP do działania bo ma ją wbudowaną.


Chrisplbw - dzięki za zainteresowanie tematem i nakierowanie na rozwiązanie.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...