videocs6 3 Napisano 5 Października 2020 Udostępnij Napisano 5 Października 2020 (edytowane) Witam, Chcę zmontować nowy materiał w Premiere. Na początek podczas uruchamiania wyskakuje: "Adobe Crash Recorder Service" przestał działać. Ale to nic już wcześniej to było i mogłem montować. Jednak po tym teraz po ustawieniu projektu, formatu, folderu przechodzi do komunikatu błędu: "Adobe Premiere Pro CC 2018 przestał działać." Nie mogę aktualizować programu, ponieważ działam na Win7, a według Adobe potrzeba już Win10. Jednak to nie jest problem raczej aktualizacji, ponieważ wcześniej mogłem montować pomimo, że nie mogłem zaktualizować. 1. Jak rozwiązać ten problem, co może być jego przyczyną. Wcześniej mogłem normalnie montować. 2. Czy mogę pobrać aktualizacje Premiere późniejsze niż moja i łapiące się jeszcze na Win 7? Wychodzi na to, że mam wersję Premiere 12.0.0. Aktualizacja najnowsza z wymaganym Win 10 to 14.4 3. Czy jeśli odinstaluje Premiere 2018 będę mógł ponownie ją zainstalować z "jakiegoś" oficjalnego źródła, czy już tylko pozostaje wersja na Win10? Prośba o szybką pomoc. Edytowane 5 Października 2020 przez videocs6 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.