Skocz do zawartości

Modernizacja Kompa z 2018


Recommended Posts

Witajcie .

 

Za pomocą kolegów z forum jakieś 2 lata temu robiłem update komputera . Na dzień dzisiejszy wygląda tak:

 

i5 6400 + MSI H110M PRO-D S1151 DDR4 SATA3

8GB ram DDr4 

MSI GTX 750ti 2GB.

Monitor iiyama g-master g2530HSU

Zasilacz OCZ CoreXStream 500W 120mm

chłodzenie to

SilentiumPC Spartan 3 LT HE1012 1150

 

 

W grę jaką pykam to Farming Simulator 2019. Chciałbym ulepszyć , zrobić  update w kwocie + 1000zł

Na co postawić? Nie znam się więc liczę na pomoc :)

Edytowane przez pasu601
Link to post
Share on other sites

Obudowa to zwykła puszka - pewnie kwalifikuje się na wymianę...

 

Możecie podrzucić propozycje co do obudowy, sugestie mile widziane bo jestem w tym laikiem.

 

Jeśli chodzi o zasilacz to ma 2-3 lata.

Serio nikt nie chce dołączyć do pomocy?

Edytowane przez pasu601
Link to post
Share on other sites

Po taniości masz SG1 TG / RG4T. Coś trochę lepszego SG1V / RG6V.

 

 

 

OCZ CoreXStream 500W

 

 

Jeśli chodzi o zasilacz to ma 2-3 lata.

To jest jednostka która na rynku była już dobre 8 lat temu, albo gdzieś bardzo długo leżał na magazynie albo ma znacznie więcej lat niż Ci się wydaje.

 

Tymczasowo pod GTX 11660S obleci, ale odkładałbym na coś co ma chociaż DC-DC/niezależną regulację i kondensatory od Teapo.

Link to post
Share on other sites

Po taniości masz SG1 TG / RG4T. Coś trochę lepszego SG1V / RG6V.

 

 

 

 

 

To jest jednostka która na rynku była już dobre 8 lat temu, albo gdzieś bardzo długo leżał na magazynie albo ma znacznie więcej lat niż Ci się wydaje.

 

Tymczasowo pod GTX 11660S obleci, ale odkładałbym na coś co ma chociaż DC-DC/niezależną regulację i kondensatory od Teapo.

Dziękuje za odpowiedź,

 

Zasilacz sprawdziłem ZASILACZ ATX OCZ CoreXstream 500W PFC 80+ 12cm - zakupiony dokładnie 13.10.2016 - czy juz nadaje sie do wymiany , jeśli zmienię kartę graficzną?

 

Generalnie Modernizacja musiałaby być :

 

- obudowa